Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، کنسرت "امیر تتلو" خواننده نامتعارف در گرجستان منجر به تجمع اعتراضی مردم این کشور و برخی هموطنان مقابل سفارت ایران در تفلیس شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، جمعی از ایرانیان و شهروندان "گرجستان" مقابل سفارت "ایران" در "تفلیس" تجمع کردند و علیه رفتارهای ناهنجار "امیرحسین مقصدلو" معروف به "تتلو" در کنسرت چهارم فروردین او در "تفلیس" اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این کنسرت که با حضور افراد مست، خمار و نشئه ناامن شده بود، مادر و خواهر او نیز حضور داشتند. حال غیرعادی تماشاگران این کنسرت حکایت از این مسایل داشت. پاتوقی از فحاشان و موادی ها که حالا صدای اعتراض مردم گرجستان را هم درآورده است.

 

تتلو در این کنسرت آشکارا اقدام به مصرف ماده مخدر کرده و فراتر از آن حاضران را نیز تشویق به این کار کرد.

 

این خواننده با نمایش واقعیت آنچه در درونش بود، انجام این رفتارها را زیر چتر آزادی بیان توجیه کرد.

 

در واکنش به اعتراض مردم گرجستان سفارت "ایران" ضمن اعلام تاسف از این اقدام، طی بیانیه ای اعلام کرد فرد مذکور در "ایران" پرونده های قضایی متعددی دارد و این سفارت و دولت ایران هیچگونه ارتباطی با سفر و برگزاری کنسرت این فرد در "تفلیس" نداشته و از عاملان سفر و برگزار کنندگان کنسرت مذکور کاملا بی‌اطلاع می‌باشد.

 

اما حواشی این کنسرت به میان فضای مجازی نیز کشیده شد و بسیاری از کاربران این رفتارها را محکوم کردند.

 

به اعتقاد عده ای، حرکت این خواننده کاملا بی ادبانه و دور از شان انسانی است و او بارها این حرکات غیراخلاقی را تکرار کرده است.

 

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که حرکات یک خواننده بیمار نباید به کل مردم "ایران" تعمیم داده شود و حساب کار مردم شریف "ایران" از او جداست.

 

گفتنی است طی سال های گذشته برخی هموطنان بجای استفاده از فرصت نوروز برای معرفی این آیین بومی و فرهنگ و هویت ملی به دیگر ملت ها، آن را به مجالی برای عقده گشایی ها و بدنام کردن کشورشان می کنند این عده تا پا از محدوده جغرافیایی ایران بیرون می گذارند، افسار پاره کرده و هر آن چه برای سرشکستگی ایران و ایرانی از دستشان بر می آید، انجام دهند.

 

با نهایت تاسف این عده اندک مانند زامبی ها تلو تلو خوران در بد نام ترین محله ها و قمارخانه می چرخند، عکس و فیلم می گیرند و به اشتراک  بگذارند.

 

امسال تتلو نیز به بساط این بی فرهنگی ها افزود و در کنسرتی وقیح، در فجیع ترین شکل ممکن نمایشی تمام عیار از بی بندوباری و فحاشی و رکیک ترین الفاظ را اجرا کرد.

 

سال گذشته نیز تتلو با توهین به مقدسات و حرمت شکنی نسبت به زنان ایرانی در پست های خود در اینستاگرام، چهره ای عریان تر از خود به نمایش گذاشت، مساله ای که در نهایت با ریپورت و بلاک شدن از سوی بسیاری از کاربران به فیلتر شدن صفحه اینستاگرام او منجر شد.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نوروز اینستاگرام اسپوتنیک امیر تتلو گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی

لرستان به گواه مستندات و دیواره‌نگاره‌ها اولین سرزمینی‌ در تاریخ بشره که موسیقی و رقص گروهی در اون وجود داشته و ریشه بخش مهمی از موسیقی جهان رو باید در خاک لرستان جستجو کرد. سرزمین رقص و آواز و دلاوریهای مردان و زنان لر که در طول تاریخ افتخارهای بسیاری رو برای ایران زمین آفریده است. ویدیویی دیدنی با اجرای موسیقی بی‌نظیر و زیبای لری را ببینید. منبع: viral vids

 

دیگر خبرها

  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • سفارت ایران در پاریس فرد مهاجم را بخشید | این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی بود
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده