Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@22:19:21 GMT

سرمربی پاس: سه بازی سرنوشت ساز در پیش داریم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۵۰۶

سرمربی پاس: سه بازی سرنوشت ساز در پیش داریم

احمد جمشیدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر سه بازی برای پاس حکم فینال را دارد و فقط به برد فکر می کنیم چرا که مسیر صعود با پیروزی در این سه مسابقه طی می شود.
وی اضافه کرد: در عین حال هر سه بازی هم سخت و دشوار است چرا که با تیم هایی بازی داریم که برای صعود و جلوگیری از سقوط تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمشیدیان بیان کرد: امروز باید در مقابل تیم شهدای بابلسر به میدان برویم که در خطر سقوط قرار دارد و به طور قطع در مقابل ما انتحاری بازی می کند چرا که چیزی برای از دست دادن ندارد.
وی افزود: هفته آینده نیز بازی بسیار مهمی برابر نیروی زمینی حریف ما برای صعود در پیش داریم و هفته پایانی مسابقات نیز باید با مس شهربابک قعرنشین جدول بازی کنیم.
سرمربی پاس در خصوص بازی امروز یکشنبه برابر شهدای بابلسر گفت: نماینده مازندران نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی کسب کرد و جزو تیم های بالای جدول بود اما مشکلات مالی و حمایت نکردن باعث شد تا این تیم با وجود برخورداری از بازیکنان خوب نتواند مسیر موفقیت را تداوم ببخشد.
وی اظهار داشت: با این حال بازی سختی در پیش داریم و هر 2 تیم نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی دارند.
جمشیدیان در خصوص وضعیت تیم پاس گفت: تیم ما در هفته های اخیر به ویژه ایام تعطیلات عید نوروز منسجم و منظم تمرین کرد و بازیکنان برای شروع مجدد مسابقات لحظه شماری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: بازیکن محروم و مصدوم نداریم و همه برای حضور قدرتمند در این مسابقه آماده هستند و امیدواریم با حمایت پرشور تماشاگران بتوانیم برد سرنوشت ساز را رقم بزنیم.
سرمربی پاس یادآور شد: امیدواریم در اولین بازی از این سه مسابقه مهم بتوانیم سه امتیاز کسب کنیم و در رسیدن به این هدف روی حمایت هواداران حساب کرده ایم.
تیم پاس همدان در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه ب عصر امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان شهدای بابلسر است.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایام تعطیلات بازی جدول عید نوروز نیم فصل اول 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر و در دومین روز از این هفته، مدیر کل، معاونین، روسای ستادی و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات، مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر استان، شرکای اجتماعی و تشکلات کارگری و کارفرمایی، کانون‌ها و انجمن‌های صنفی، تعاونگران و جمع کثیری از بسیجیان جامعه کار و تولید و کارگران شرکت‌ها و کارخانه جات با حضور در گلزار شهدای اهواز، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره جان فشانی‌های شهدای والامقام کارگر را گرامی داشته و با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

همچنین در ابتدای این آیین در محل یادمان شهید علی هاشمی مداحی و زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد.

 پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال، به عنوان گرامیداشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان