Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@00:06:43 GMT

سینماهای گیلان ١٢ فروردین ماه تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۵۱۷

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر مصباحیان گفت: تصمیم یاد شده همزمان با سراسر کشور تا ساعت ١٧ دوازهم فروردین ماه تعطیل است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: سینماهای استان پس از زمان یادشده، برای اکران فیلم‌های نوروزی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

فیلم های سینمایی «متری شش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی، «آهوی پیشونی سفید ٢» به کارگردانی سید جواد هاشمی در سینما میرزاکوچک، «چهار انگشت» به کارگردانی حامد محمدی صبح ها در سالن شماره یک سینما سپیدرود و «زندانی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی بعد از ظهر ها در سالن شماره یک سینما سپیدرود، «رحمان ١٤٠٠» به کارگردانی منوچهر هادی در سالن شماره دو سینما سپیدرود و سینما ٢٢ بهمن رشت برنامه اکران نوروزی سینماهای رشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان گیلان دارای ٩ سینمای فعال و سه سینمای غیر فعال با ظرفیت پنج هزار و ٧٦٨ صندلی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم های سینمایی مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • میراث «پل آستر» در سینما
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی