Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- به دنبال تظاهرات فلسطينيان عليه جنايت هاي رژيم صهيوينستي در غزه، جوان هفده ساله از ناحيه صورت هدف گلوله نظاميان اسرائيلي قرار گرفت و به شهادت رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، امروز بار ديگر ده ها هزار فلسطيني در غزه عليه جنايت هاي رژيم صهيوينستي تظاهرات کردند. اين تظاهرات به درگيري کشيده شد که بر اثر آن دست کم يک جوان فلسطيني شهيد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين جوان هفده ساله از ناحيه صورت هدف گلوله نظاميان اسرائيلي قرار گرفت و جان باخت.
رئيس بخش اورژانس بيمارستان شفا در غزه در اين باره گفت: تاکنون بيست زخمي به بيمارستان شفا انتقال پيداکرده اند. اين جوان هفده ساله به علت اصابت گلوله مستقيم به صورت به شهادت رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتشار تصاوير شهادت فلسطيني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دو بر صفر نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن در شرایطی به دست آمد که امیرحسین سام‌دلیری عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش ارائه داد و با وجود اینکه توپ‌های زیادی به سمت دروازه تیمش رفت، اما در بخش هجومی مثمر ثمر کار کرد تا بتوانند دو بار دروازه پیام پارسا را باز کنند.

مدافع 21 ساله در هفته بیست و پنجم چهره ویژه و بازیکن محبوب هواداران نساجی در ورزشگاه فولادشهر بود که علاوه بر نقش موثر روی هر دو گل تیمش، در فاز دفاعی هم فوق‌العاده کار کرد و نگذاشت ذوب‌آهن به خواسته خود برسد و حتی صاحب یک امتیاز شود.

سام‌ دلیری که جایگاهش در ترکیب نساجی را به مرور زمان به دست آورده و دیروز هم نمی‌خواست آن را از دست بدهد، پاس گل اول را به منصور باقری داد و گل دوم را هم روی ارسال محمدرضا حسینی با ضربه سر دیدنی زد تا خیالشان را بابت کسب سه امتیاز سرنوشت‌ساز راحت کند.

اما جدا از این مسائل، نباید به بازی خوب او در خط دفاعی هم بی‌توجه بود، چراکه تیمش برای سومین بازی پیاپی هیچ گلی دریافت نکرد تا امیدوارتر از همیشه بماند و با روحیه خوبی به استقبال دیدار با پرسپولیس بروند.

دیگر خبرها

  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • انتشار اولین ویدئوی کامل و دیده نشده از لحظه پیدا شدن یسنا
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح
  • کودکان گمشده غزه؛ در حسرت دیدار پدر و مادر
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان