Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@00:00:47 GMT

اعمال محدودیت ترافیکی 13 فروردین در یزد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۷۳۱

اعمال محدودیت ترافیکی 13 فروردین در یزد مشخص شد

سید محسن عمادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران به منظور جلوگیری از بروز حوادث از تردد این وسایط نقلیه در جاده های منتهی به این 2 شهرستان جلوگیری می کنند .
وی ادامه داد: در روز طبیعت ، تردد خودرو در این مسیرها نسبت به سایر شهرستان های استان بیشتر است و از رانندگان خواست نسبت به رعایت مقررات احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس پلیس راه یزد تصرح کرد: همکاری رانندگان با ماموران پلیس راه و رعایت مقررات نقش اصلی در کاهش حوادث و تامین آسایش مردم دارد.
عمادی با قدردانی از همکاری مسافران نوروزی بر تداوم آن تا پایان تعطیلات نوروزی در 15 فروردین ماه جاری تاکید کرد.
همه ساله در روز طبیعت مناطق یییلاقی شهرستان های تفت و مهریز، میزبان طبیعت دوستان زیادی از مناطق مختلف استان است.
شهر تفت در 20 کیلومتری جنوب غربی و مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد قرار دارد.
استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه‌های آن هزار و 267 کیلومتر جزو راه‌های شریانی و ملی است.
یزد در بحث طول راه‌های شریانی رتبه 10 کشوری را دارد، از لحاظ طول بزرگراه در جایگاه هشتم، طول راه اصلی در رتبه 14 ،‌ طول راه‌های فرعی در جایگاه 15 و طول راه روستایی رتبه 22 کشوری رادار است.
یزد بر اساس آمار سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد و این استان در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب کشور قرار دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 تعطیلات نوروزی خودرو ماموران پلیس مسافران نوروزی یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت