Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:49:21 GMT

پایش شنبه باز انزلی از فروش پرندگان زینتی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۶۷۳۹

پایش شنبه باز انزلی از فروش پرندگان زینتی

گزارش روز یکشنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان به ایرنا حاکیست؛ طی عملیاتی توسط اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی و با هماهنگی پلیس امنیت و پیشگیری از وقوع جرم و همکاری یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان، بازار ماهی فروشان و مراکز عرضه آبزیان و پرندگان با هدف ممانعت از عرضه و فروش انواع پرندگان زینتی و نیز هرگونه عرضه و فروش حیات وحش پایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته احسان هادی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست انزلی؛ این اداره طبق پایش های و مستمر، بازار سنتی شهرستان را تحت نظر خواهد داشت و با مرتکبین جرایم شکار و صید و فروش پرندگان برابر قانون برخوردی قاطع کرد.
شنبه بازار انزلی، بازاری سنتی و محلی است که از سالیان دور در جوار شنبه بازار روگا ، این رود جاری به سوی خزر برپا می شود؛ فروشندگان این بازار را تولیدکنندگان و واسطه های فروش از نقاط مختلف گیلان تشکیل می دهند.
بازار هفتگی سنتی انزلی یا شنبه بازار را با بیش از هفت دهه قدمت، می توان نمایشگاهی از تولیدات روستایی و فرهنگ بومی منطقه دانست.
بر اساس گزارش دیگری از روابط عمومی محیط زیست گیلان به ایرنا، هادی پور رئیس محیط زیست شهرستان از تشکیل جلسه مشترک تعاملی با رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انزلی خبر داد و هدف از تشکیل این جلسه را افزایش همکاری ها و تعاملات دو دستگاه دانست تا ضمن بهره مندشدن از ظرفیت ها و توانمندی های متقابل نیروی انتظامی و محیط بانان، موجبات افزایش سطح امنیت در عرصه های طبیعی فراهم شود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گیلان پرندگان پیشگیری از وقوع جرم رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر محیط زیست 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود