Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:11:10 GMT

آمده‌ام تا در این روزهای سخت کنار مردم باشم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۷۷۵۳

آمده‌ام تا در این روزهای سخت کنار مردم باشم

سرلشکر موسوی درباره دلیل حضورش در مناطق سیل زده استان گلستان با بیان اینکه احتمالاً در چند روز آینده، روزهای سخت‌تری را خواهیم داشت، اظهار کرد: آمده‌ام در این روزهای سخت همراه دیگر هم‌رزمانم کنار مردم باشم، بلکه بتوانیم کارهای جدید را در دست بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» که به منظور تسریع روند امدادرسانی به سیل زدگان، به استان گلستان سفر کرده است، درباره حضور اولیه نیروهای مسلح برای امدادرسانی به مردم سیل زده اظهار کرد: از روز اول چند کار کلی همچون انتقال مردم از محل‌های پرخطر به محل‌های امن، مطمئن و نیز نگهداری، اسکان، تغذیه و حفظ بهداشت و درمان آنها مدنظر بوده که این کارها باید در اولویت اول برای مردم انجام می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات مهندسی ارتش در جریان امداد رسانی و مدیریت بحران ایجاد شده اظهار کرد: باید خطرات حجم آبی که به واسطه سیل آمده بود و مناطق وسیعی را فرا گرفته بود، تقلیل پیدا می‌کرد و از گسترش آنها پیشگیری می‌شد.

 

وی همچنین با اشاره به علت حضورش در مناطق سیل زده خاطر نشان کرد: با اقدامات خیلی خوبی که انجام گرفته بود امیدوار بودیم که وضعیت به مرور تثبیت شود اما از دو روز قبل وضعیت مقداری پیچده‌تر شد و احتمالاً در چند روز آینده، روزهای سخت‌تری را خواهیم داشت و من هم آمدم در این روزهای سخت همراه دیگر هم‌رزمانم کنار مردم باشم، بلکه بتوانیم کارهای جدید را در دست بگیریم.

 

سرلشکر موسوی ادامه داد: روز گذشته تصمیمات جدیدی گرفته شد و از همان موقع کارهای جدید در دستور کار ما قرار گرفت که انشاالله بتوانیم هر چه بیشتر آسیب‌ها را تقلیل دهیم و همان‌گونه که تا الان هم تا حد بسیار زیادی همه دست‌اندرکاران موفق بودند، بتوانیم خطرات جانی را به صفر برسانیم و مردم عزیزمان آسیب نبینند.

 

وی با بیان اینکه «خطرات مالی قابل جبران است»، تاکید کرد: حفظ جان مردم و رسیدگی به تغذیه و بهداشت و اسکان آنها مساله بسیار مهمی است و باید آب‌های موجود از منطقه خارج شود و از ورود آب‌های دیگری که بخاطر بارش‌های آینده و احتمال آب شدن برف‌ها، سیلاب‌های بیشتری منطقه را تهدید می‌کند، جلوگیری شود؛ البته این موضوع از احتمالات است، اما باید پیش بینی اقدام را به‌عمل آورد.

 

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: تمام تلاش‌مان را تحت مدیریت استانداری گلستان که مدیریت ستاد بحران را نیز در این منطقه برعهده دارند خواهیم کرد تا مشکلات پیش آمده برای مردم را مرتفع نمائیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب خسارت سیل سیل مسافران نوروزی خبرگزاری شبستان اصفهان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل سیل گلستان خسارت سیلاب سیل گلستان سرلشکر موسوی سیل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی خود را برای مراکز داده توسعه می‌دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، وال استریت ژورنال به نقل از افراد آشنا گزارش داد که اپل در حال توسعه تراشه خود برای اجرای نرم افزار هوش مصنوعی در مراکز داده است.

اپل که در زمینه هوش مصنوعی از رقبای خود عقب افتاده است، از سؤال در مورد برنامه های خود برای این فناوری طفره رفته است.

تیم کوک، مدیرعامل این شرکت در مصاحبه‌ای با رویترز گفت: «ما همچنان نسبت به فرصت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی مولد بسیار خوش‌بین هستیم و سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی انجام می‌دهیم.

در این گزارش آمده است که این پروژه با نام رمز داخلی «Project ACDC» (تراشه‌های اپل در مرکز داده) با هدف استفاده از تخصص طراحی تراشه اپل برای زیرساخت سرور آن است.

به گفته این روزنامه، این پروژه چندین سال است که در حال انجام است، اما مشخص نیست که چه زمانی رونمایی خواهد شد.

در این گزارش آمده است که برای تراشه سرور اپل، این مؤلفه احتمالاً بر روی اجرای مدل‌های هوش مصنوعی، که به عنوان استنتاج نیز شناخته می‌شوند، متمرکز خواهد بود تا بر روی آموزش مدل‌های هوش مصنوعی.

اپل بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

وال استریت ژورنال گفت که اپل با شرکت تولید نیمه هادی تایوان برای طراحی و شروع تولید چنین تراشه هایی همکاری می کند؛ اما اضافه می کند که هنوز مشخص نیست که این دو شرکت درباره این موضوع به نتیجه قطعی رسیده اند یا خیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • اپل تراشه‌‎های هوش مصنوعی خود را برای مراکز داده توسعه می‌دهد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران