Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:23:37 GMT

حضور جهادگران فرهنگی روایت‌فتح در مناطق سیل‌زده گلستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۷۸۷۸

حضور جهادگران فرهنگی روایت‌فتح در مناطق سیل‌زده گلستان

جهادگران فرهنگی روایت فتح با حضور در مناطق سیل زده استان گلستان به ثبت وقایع و مستندسازی اقدامات انجام شده و شرایط و وضع موجود پرداختند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، امین صافی‌زاده - مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح - با اعلام این خبر گفت: به دلیل بحران پیچیده و مشکلات عدیده‌ای که در استان گلستان و براثر سیل و بارندگی شدید ایجاد شد، تصمیم بر این شد تا گروهی به نمایندگی از روایت فتح و با هدف خدمت به آسیب‌دیدگان راهی این مناطق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس یک گروه متشکل از دو عکاس، دو فیلمبردار و یک نفر متصدی امور فضای مجازی و یک مدیرتولید از طرف روایت فتح به منطقه اعزام شدند تا در بطن حادثه به ثبت وقایع و مستندسازی حادثه اقدام کنند.

او افزود: بنا به گزارش‌های دریافتی کلیه ظرفیت و توان گروه‌های جهادی، نیروهای بسیجی و سپاه و ارتش و هلال احمر در حال خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان هستند و به صورت خودجوش نیز شاهد حضور جمعی از مدافعان حرم، طلاب و حتی دانش‌آموزان دبیرستانی نیز هستیم.

وی فعالیت‌های بسیج، ارتش، سپاه و هلال احمر را ستودنی توصیف کرد و گفت: بنیاد فرهنگی روایت فتح با اعزام این گروه در بطن و محل حادثه روایت متفاوتی را از حضور نیروهای ارزشی و بسیجی در قالب خدمت به مردم عزیز کشور را ارائه خواهد داد که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد انعکاس این موضوع از طریق رسانه ملی خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد فرهنگی روایت فتح سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه «قره سو» پُرآب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بارش‌های چند روز اخیر در مناطق مختلف استان گلستان به ویژه در سرشاخه‌های رودخانه قره‌سو باعث شد تا این رودخانه پُرآب شود و حتی در برخی مناطق، طغیان کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند