Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:32:04 GMT

بیانیه نساج‌ها: مالکان باشگاه اختلافات را دور بریزند!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۷۹۲۰

بیانیه نساج‌ها: مالکان باشگاه اختلافات را دور بریزند!

بازیکنان و مربیان تیم نساجی در واکنش به اختلافات اخیر در تیمشان به صدور بیانیه‌ای اکتفا کردند.

به گزارش “ورزش سه” در نیم فصل دوم تیم نساجی مازندران به علت بروز برخی اختلافات بین دو مالک دچار حواشی فراوانی از جمله مشکلات مالی شد و همین امر صدای نارضایتی اعضای باشگاه را بلند کرد. حال بازیکنان و اعضای کادر فنی نساجی با صدور بیانیه‌ای خواستار حل اختلافات موجود بین دو مالک باشگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه به شرح زیر است:


به نام خدا


همه ما به مسئولیت ها و تعهد خود واقف هستیم. علی‌رغم تمامی مشکلات روز افزون، احترام به احساسات صادقانه و پاک هواداران موُدب و متین را وظیفه خود دانسته و با تلاش، هم بستگی و اتحاد مثال زدنی، به امید خدای بزرگ موجبات سربلندی و وارد شدن به روزهای پر فروغ و با عظمت را برای نساجی کبیر فراهم خواهیم ساخت.


تنها انتظار ما این است که ما را در این مسیر سخت و پر حاشیه تنها نگذارید. انتظارمان این است که در کنار اتحاد ما و  هواداران، مالکان محترم تیم (آقایان صنیعی فر و حدادیان) به جمع این مجموعه متحد اضافه شوند و به مانند گذشته به دور از سوء تفاهمات قبلی برای مراقبت و پر انگیزه شدن تیم آستین بالازده و چتر حمایتی خود را کماکان و بهتر از گذشته بر سر تیم گسترده نمایند.


ما تمامی کسانی را که آگاهانه و یا ساده لوحانه باعث بروز مشکلات بیشتر و حواشی مخرب برای تیم می شوند را می شناسیم، اما به آنها هم می‌گوییم وارد این حلقه متحد شوید و همه با هم در راه موفقیت های آینده و خوشحال کردن مردم رنجدیده ای که تمام دلخوشی آنها تیم بزرگ نساجی است یکصدا و همدل شویم.


جامعه فوتبال کشور الگوی اتحاد و موفقیت را روز جمعه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر در قالب تیم نساجی دوست داشتنی خواهند دید.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ورزشگاه تیم جدید لیگ برتر ایران ؛ لُر آره‌نا
  • اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • استفاده مالکان چاه‌های کشاورزی از نیروگاه خورشیدی
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس