Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی همه دستگاه‌ها برای مقابله با سیل احتمالی گفت: مردم تا ۲۴ ساعت از منازل خود خارج نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: طی این چند روز حدود ۴۵ جلسه ستاد بحران در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شد که بیش از ۶۴۰ مصوبه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نتیجه این جلسات برای تمام نقاطی که احتمال تهدید و خطر بود تصمیم گیری شد و بیش از ۹۰ درصد آن اقدام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه بیان کرد: این یک امر طبیعی است که در هنگام بارش باران و وقوع سیل، بستر رودخانه هاو مسیل ها و محل‌های خروجی روان آب‌ها در معرض خطر سیلابی شده هستند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود از امروز تا ۲۴ ساعت از منزل خارج نشوند و چنانچه مجبور به خروج از منزل شدند توقف بیجا در مسیل ها و مناطق پر خطر نداشته باشند.

بالایی همچنین گفت: برای آن دسته از خانواده‌ها در روستا و شهر مبنی بر تخلیه منزل تذکر داده شده است حتماً باید این کار را انجام دهند و جهت اسکان به مکان‌هایی که برای آنها تدارک دیده شده است منتقل شوند.

وی بیان داشت: تمام دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان با تمام تجهیزات تا عبور کامل این سامانه پای کار هستند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است