Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه راه شکست تحریم­های اقتصادی دشمن، رونق اقتصادی است، گفت: مسئولین بدانند که گفتمان تولید، شاخصه قدرت نرم کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین مختاری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به نامگذاری سال 98 با عنوان «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران درطول تاریخ شکوهمند خود تاکنون با توطئه­های گوناگون نظامی، فرهنگی و اعتقادی مواجه بوده است، اما با تمام این فشارها، ملّت با عزّت و سربلندی به راه خود ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امروز نیز، اوضاع اقتصادی نشان می­دهد که ایران اسلامی در حال گذر از یک پیچ تاریخی مهم است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی در یک جنگ اقتصادی همه جانبه قرار دارد و تمام کفر در مقابل تمام ایمان صف کشیده و قصد دارد تا این بار با حَربه اقتصادی و تحریم ستون فقرات نظام اسلامی را بشکند.

وی افزود: در مقابل این دشمنی­ها، اقدام هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در ابلاغ سند اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سالهای شمسی با عناوین اقتصادی مانند: اشتغال‌آفرینی، همت و کار مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، حمایت از کالای ایرانی و «رونق تولید» نقش بسزایی در شکست نقشه­های شیطانی مستکبرین داشته است.

مسئولین بدانند که گفتمان تولید، شاخصه قدرت نرم کشور است
حجت الاسلام مختاری با اشاره به شرایط حساس اقتصادی امروز جامعه ، ابراز داشت: گفتمان رونق تولید باید سکه رایج کشور باشد؛ مسئولین باید بدانند که گفتمان تولید، شاخصه قدرت نرم کشور است و با تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی، وارادات بی رویّه و قاچاق کالا در تعارض است.

گفتمان تولید نیازمندتوجه به کالای ایرانی و حمایت از تولید کنندگان است
وی بیان داشت: گفتمان تولید، نیازمند توجه به کالای ایرانی، افزایش تولید، افزایش ایجاد اشتغال و حمایت از تولید کنندگان است.

راه شکست تحریم­های اقتصادی دشمن، رونق اقتصادی است
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه «رونق تولید» نسبت معکوس با «تحریم اقتصادی» دارد، عنوان داشت: هر گاه رونق اقتصادی جامعه بالا برود، آثار تحریمی سیر نزولی پیدا می­کند. بنابراین، راه شکست تحریم­های اقتصادی دشمن، رونق اقتصادی و تجاری سالم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مایه‌های اصلی اقتصاد و کلید بسیاری از درآمدها را خداوند در زمین قرار داده است، براساس تعالیم اسلام، ملّتی که آب و زمین در اختیار داشته باشد و با این حال فقیر و نیازمند باشد از رحمت خدا بدور است!

حجت الاسلام مختاری افزود: مسئولین کشور باید از تمام منابع مختلف ثروت مانند: دامداری، کشاورزی، معادن، صنعت و تجارت برای مبارزه با فقر استفاده کنند، حتی اگر ملتی تنها یکی از این سرمایه ها را در اختیار داشته باشد باید بوسیله این، خلاء اقتصادی خود را پر کند تا چه رسد به این که همه آنها را در اختیار داشته باشد.

مسئولین همه ظرفیت­های داخلی را برای بی نیازی کشور از بیگانگان و دشمنان بسیج نمایند
وی با اشاره به اینکه  مسئولین و دست اندرکاران نظام باید از هر حادثه­ای فوراً عبرت بگیرند و هرگز از یک ناحیه دو بار ضربت نخورند، گفت:  مسئولین باید ضمن پرهیز از آزموده­ها، با توانمندسازی کشور، همه ظرفیت­های داخلی را برای بی نیازی کشور از بیگانگان و دشمنان بسیج نمایند.

رئیس دانشگاه مذاهب اضافه کرد: در همین زمینه، توسعه صادارت غیر نفتی، حلّ مشکلات معیشتی مردم، رفاه عمومی و افزایش ارزش پول ملّی بهترین راه بی نیاز ساختن کشور از بیگانگان است.

وی تاکید کرد: بنابراین، با توجه به اینکه «رونق تولید» به طور مستقیم، سکّان هدایت جامعه را در دست دارد و عنصر اساسی رزق و رفاه افراد جامعه است، همه ما باید با تمام توان برای تحقق شعار «رونق تولید» تلاش نماییم تا ضمن واکسینه کردن کشور در برابر تکانه ­های اقتصادی، بتوانیم همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: بزرگترین شکست تاریخ آمریکا را در سال جاری رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) به مناسبت هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی آغاز شد.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*رکن جهش تولید، کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

* تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898997

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
  • هدف تحریم در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی است | با جهش تولید، جیب کارگر پر می‌شود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»