Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به استان های سیل زده به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال به همت رده های مختلف سپاه استان قم، از تداوم جمع آوری این کمک ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی دستوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به استان های سیل زده به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال به همت رده های مختلف سپاه استان قم، اظهار داشت: اقلام جمع آوری شده به استان های سیل زده گلستان، مازندران و خراسان شمالی ارسال شده و البته جمع آوری کمک های مردمی در سطح استان برای یاری رساندن به هموطنان گرفتار در سیل امسال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به آماده باش کامل ۲۰ گروه جهادی استان قم به منظور اعزام به مناطق سیل زده در صورت اعلام نیاز گفت: با توجه به بارش های شدید و کم سابقه اخیر و جاری شدن سیل در برخی مناطق کشور، گروه های جهادی ضمن آماده باش برای یاری رساندن به مردم در صورت ایجاد سیلاب و مشکلات مربوط به آبگرفتگی معابر در قم، با فراگیری آموزش های امدادی لازم، آمادگی کامل دارند تا در صورت اعلام نیاز به استان های سیل زده اعزام شده و به خدمت رسانی بپردازند.

دستوری افزود: خوشبختانه گروه های جهادی استان قم از همان ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق شمالی کشور، آمادگی خود را برای جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق گرفتار حادثه اعلام کردند و همچنان در زمینه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شریف و نوع دوست استان در چادرهای مخصوصی که به همت رده ها و نواحی مقاومت بسیج قم در سطح شهر و استان دایر شده ، فعال هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد