Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه امروز هیئت وزیران که به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری برگزار شد، گزارش دستگاه‌های اجرایی مسئول و بازدیدهای میدانی و مشاهدات اعضای دولت از حضور در مناطق سیل زده یا در معرض بارندگی‌های شدید و گفت و گوی آنان با مردم و مسئولان محلی ارائه شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه صبح امروز، هیئت وزیران ضمن تشکر از مشارکت‌های گسترده ملی در کمک به هموطنان، بر استمرار کمک‌ها و مراقبت‌ها تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه جلسه، آخرین ارزیابی‌های وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور از خسارات وارد شده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و لوازم زندگی، باغات و مزارع کشاورزی و واحدهای صنفی و صنعتی، تأسیسات زیربنایی و خدماتی در استان های سیل زده به استحضار هیئت وزیران رسید و با اعطای کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان موافقت شد. اعطای این کمک ها با تکمیل ارزیابی های میدانی ادامه خواهد یافت.

در ادامه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیئت وزیران رسید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی سیل کمک بلاعوض هیأت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است