Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: در صورت بروز حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله، طوفان، صاعقه، انفجار، آتش سوزی و ضایعات ناشی از نشت آب و باران و ایجاد خسارت، از طریق شرکت بیمه گزار به این خانواده‌ها غرامت پرداخت خواهد شد.

محمد رسول شیخی زاده  افزود: در صورت ایجاد خسارت به ساختمان مسکونی مددجویان شهری تا ۳۵ میلیون تومان و برای اثاثیه و لوازم منزل آن‌ها نیز تا ۱۵ میلیون تومان غرامت از طریق شرکت بیمه گزار پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی زاده ادامه داد: همچنین برای منازل مسکونی مددجویان روستایی تا مبلغ ۲۰ میلیون تومان و برای اثاثیه و لوازم زندگی این خانواده‌ها تا ۱۵ میلیون تومان غرامت پرداخت خواهد شد.

وی افزود: ۱۵ میلیون تومان نیز برای غرامت فوت و نقص عضو مددجوی بیمه شده در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان در ادامه با اشاره به وقوع سیل اخیر در کشور و در استان گلستان گفت: هم اکنون ۱۰ پایگاه کمیته امداد در سطح این استان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مردم سیل زده استان گلستان است.

وی گفت: تاکنون ۳۰ میلیون تومان به صورت کمک نقدی برای مردم سیل زده استان گلستان جمع آوری شده است و همچنین یک محموله نیز در قالب کالا و لوازم ضروری و به صورت کالا به استان گلستان ارسال شد.

انتهای پیام/ع

منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج