Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير نفت در حکمي «سعيد محمدزاده» را به عنوان معاون خود در امور مهندسي، پژوهش، فناوري منصوب کرد.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا به نقل از وزارت نفت، «بيژن زنگنه» در اين حکم خطاب به محمدزاده اعلام کرد: توسعه روابط فناورانه با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشي کشور با تاکيد بر اجراي به‌ موقع قراردادهاي امضا شده با اين واحدها براي توسعه فناوري در حوزه‌ها و زمينه‌هاي تعريف شده، مورد توجه قرار گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين حکم، توسعه و عمق بخشيدن به ساخت داخل تجهيزات مورد نياز صنعت نفت، تلاش براي تقويت ظرفيت‌هاي ملي پيمانکاري به‌ويژه در بخش بالادستي صنعت نفت، بروز کردن نظام اجراي پروژه‌ها و ارتقاي استانداردهاي مهندسي در بخش‌هاي بالادستي و پايين‌دستي صنعت نفت با بهره گيري از تجارب و نيازهاي واحدهاي عملياتي صنعت از مهم ترين وظايف برشمرده براي معاونت امور مهندسي، پژوهش و فناوري اعلام شده است.
محمدزاده پيش از اين، معاون وزير راه و شهرسازي، رييس هيات مديره و مديرعامل راه آهن جمهوري اسلامي ايران بوده است.
اقتصام**2022**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد