Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: به زودی نخستین محموله غذایی و پوشاک برای مددجویان سیل‌زده استان گلستان ارسال خواهد شد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرضیه فرشاد مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در ارتباط با بارش بارندگی در استان اصفهان و شهرستان‌های این استان، اظهار کرد: براساس آخرین گزارشی که از شهرستان‌های تابع استان داشته‌ایم تنها در دو شهرستان فریدون‌شهر و سمیرم تعدادی از خانه‌های مددجویان تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این ارتباط 15 خانوار در شهرستان سمیرم شهر اصفهان با مشکل جدی دربحث مسکن و خرابی منازل‌شان در بارش‌های اخیر روبرو شدند که البته تمهیداتی برای اسکان آنها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: در شهرستان سمیرم مجتمع خدمات بهزیستی فعالیت دارند که از خانواده‌ها خواسته‌ایم در این مجتمع‌ها اسکان پیدا کنند، اما با توجه به فاصله زمانی مجتمع‌ها، آنها اسکان در مدارس را پذیرفته‌اند.

فرشاد گفت: به زودی نیز گزارشی از آخرین وضعیت مددجویان فریدون‌شهر تهیه و اعلام خواهد شد.

وی از آمادگی کمک بهزیستی استان اصفهان و ارسال نخستین محموله اقلام غذایی و پوشاک به استان گلستان خبر داد وگفت: به زودی این محموله با اقلام قابل توجه برای مددجویان سیل‌زده استان گلستان ارسال خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پایان ضمن آمادگی بهزیستی استان اصفهان برای انجام طرح‌های محب در استان‌های سیل‌زده اشاره کرد و گفت: بهزیستی استان اصفهان آمادگی خود را نیز مدیریت استان بحران اعلام کرده که تا این لحظه هیچ درخواستی مبنی بر کمک به بهزیستی اعلام نشده است.

سازمان بهزیستی: منع قانونی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی نداریم

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم از ورود نخستین محموله از خودروهای هیبریدی واردات قطعی به جزیره قشم خبر داد.

به گزارش مشرق، امیرعلی داود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: واردات قطعی خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند، ذیل رویه گمرکی براساس مصوبه هیات وزیران برای واردات قطعی خودرو در ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ به مناطق آزاد کشور بوده و توسط شرکت طلوع طلایی کیش شعبه قشم انجام گرفته که در روزهای آینده وارد جزیره قشم می‌شوند.

وی افزود: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط یکی از شرکت‌های معتبر واردات و صادرات، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز می شود و برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، کیش و شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می‌رسند.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که اسفند سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودروها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد.

امیرعلی داود افزود: مذاکراتی هم با سایر مناطق آزاد کشور برای عرضه این خودروها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (EPL) انجام شده است،

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تمامی مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اخذ شده و این خودروها دارای استانداردهای بین المللی GCC و CCC هستند.

امیرعلی داود گفت: همه خودروهای وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل ۲۰۲۴ است که واردات برخی از مدل‌ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس UX و ۱۸ مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خودروهای واردات قطعی به فوریت و طی روزهای آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت