Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران از سفر بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای بازدید جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان تهران از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون خبر داد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ اجتماعی تهران سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران یک شنبه 11 فروردین ماه با حضور در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از نزدیک فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید گفت: بر اساس آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر بیش از یک میلیون 200 هزار نفر از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان تهران از ابتدای سفرهای نوروزی تا کنون بازدید داشته اند.

محسنی بندپی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی و بارش های اخیر در کشور باز هم شاهد رشد 8 درصدی اقامت مسافران نوروزی به استان تهران در مقایسه با مدت مشابه سال هستیم.

همچنین دلاور بزرگ نیا - مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در این بازدید گفت: سطح هماهنگی نهادهای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ارائه آمار و گزارشها به دبیرخانه ستاد در مقایسه با سالهای گذشته از سطح مطلوبیت بسیار بالاتری برخوردار است.

بزرگ نیا در گزارش به استاندار تهران و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: امسال شاهد کمترین میزان شکایات مسافران در تورهای خروجی از کشور بودیم و بیشترین درخواست ثبت شده در سامانه 09629 مربوط به کنسلی تورهای داخلی به دلیل شرایط جوی و بارش‌ها در کشور بود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در ادامه افزود: اجرای تورهای تهرانگردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی در مقایسه با نوروز 97 حدود دو برابر رشد را نشان می‌دهد که امیدواریم سال 1404 تهران به مقاصد اصلی سفرهای نوروزی تبدیل شود.

موزه صدای طهرون راه اندازی شود / تهرانی که دیگر لک لک نداردجهان دو سال دیگر با یک شهر متفاوت تاریخی و فرهنگی ایران مواجه می شودفیلم کشف ریل ماشین دودی قاجارها در شهر ری / نخستین خط تراموای تهران 136 سال پیشفیلم کشف دروازه 500ساله شاه طهماسب/آثار تمدنی زیرخاک تهران با اشیاء روی زمین پایتخت برابر شد+ تصاویر

انتهای پیام/

R1014143/P/S2,25,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط گردشگری سازمان میراث فرهنگی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری سازمان میراث فرهنگی گردشگری سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • عکس | بیشترین تا کمترین نرخ جریمه‌ های رانندگی
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم