Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، محمدمهدی شهریاری در سومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که صبح امروز با حضور اعضای این شورا در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، افزود: تمامی مسیل ها و نقاط بحرانی در معرض سیل در استان شناسایی و اقدامات پیشگیرانه و حفاظتی در این نقاط توسط فرمانداران و دستگاه های ذیربط انجام گرفته است.

استاندار آذربایجان‌غربی، افزود: با بارندگی های بسیار خوبی که اتفاق افتاده و ادامه دارد، وظیفه ماست که با مدیریت صحیح، بیشترین بهره را از این نعمت الهی بویژه در جهت احیای دریاچه ارومیه ببریم.

وی، در ادامه ضمن تاکید بر توسعه زیرساخت های هواشناسی در آذربایجان غربی، از اداره کل هواشناسی استان خواست طرح مطالعاتی را در این خصوص تهیه نماید.

شهریاری، لایروبی رودخانه ها را از دیگر برنامه های سال جاری عنوان کرد و گفت: امسال لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از رودخانه های استان در دستور کار است؛ این کار در حقیقت یک سرمایه گذاری برای استان است که می تواند از بروز حوادث و خسارات سنگین ناشی از سیل جلوگیری کند.

وی، همچنین از تشکیل ستادی به منظور آزادسازی حد بستر و حریم رودخانه ها در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در برخی رودخانه ها، تعرضات گسترده ای به بستر و حریم رودخانه انجام گرفته که با تشکیل ستادی متشکل از مقامات قضایی استان، موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه به موضوع اصلاح میانگذر دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد پل های آب گذر برای چرخش بهتر آب دریاچه ارومیه می تواند در احیای دریاچه موثر باشد که اجرایی شدن این طرح را از طریق معاون اول رئیس جمهور پیگیری خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان غربی، در پایان از رسانه های استان بدلیل اطلاع رسانی به موقع اخطارهای هواشناسی و همراهی در جهت رفع مشکلات استان قدردانی کرد.

در این جلسه آخرین وضعیت بارش ها، میزان ذخایر سدها و وضعیت ورودی و خروجی آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

شهر سمیرم در استان اصفهان واقع شده است. این شهر به دلیل جاذبه‌های طبیعی و رودخانه خانه‌ها و چشمه‌های زیاد به شهر هزار چشمه مشهور است.

سد حنا یکی از جاذبه‌های طبیعی سمیرم است که بر روی رودخانه حنا ساخته شده است.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از دریاچه سد حنا را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • (ویدئو) تشکیل یک دریاچه فصلی در کویر اصفهان
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • بارش‌ها در آذربایجان‌غربی تقویت می‌شود/ثبت ۲۶ میلی‌متر بارندگی در سردشت
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم