Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عبداله یوسفی رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی از توزیع ۶۰۰ تن جو و ۳۵۰ تن سبوس در راستای حمایت از خسارت دیدگان بخش کشاورزی و سیل زدگان در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: میزان ۵۰۰ تن جو از محل شرکت پشتیبانی امور دام و ۱۰۰ تن جو از محل اتحادیه صنعت دامپروران همگام در شهرستان‌های مانه و سملقان به میزان ۱۳۵ تن، رازو جرگلان ۲۳۰ تن، اتحادیه عشایر‌ی ۱۳۵ تن و شیروان ۱۰۰ تن توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان ۱۲۵ تن سبوس گندم در شهرستان‌های مانه و سملقان به میزان ۵۰ تن، رازوجرگلان ۵۵ تن، شیروان ۲۰ تن به سیل زدگان تخصیص داده شد.

یوسفی گفت: میزان ۲۲۵ تن سبوس گندم نیز برای تخصیص به سایر تولیدکنندگان و سیل زدگان در اختیار مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌های استان قرار گرفت.
انتهای پیام / ب

توزیع جو و سبوس گندم بین کشاورزان خسارت دیده سیل در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان