Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:56:30 GMT

شاخص کل بورس به ۱۸۵ هزار و ۲۸۱ واحد رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۸۹۹۶

شاخص کل بورس به ۱۸۵ هزار و ۲۸۱ واحد رسید

شاخص کل بورس امروز در دومین روز معاملات در هفته جاری با ۷۶ واحد کاهش همراه بود و به ۱۸۵ هزار و ۲۸۱ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (یکشنبه 11 فروردین ماه) شاخص کل بورس با ۷۶ واحد کاهش برای اولین بار در سال جاری منفی شد و به ۱۸۵ هزار و ۲۸۱ واحد رسید. بنا بر بررسی های شبکه پولی و بانکی  نمادهای بانک ملت، ملی صنایع مس ایران، گسترش نفت و گاز پارسیان و معدنی و صنعتی گل گهر از تاثیرگذارترین نمادها در شاخص های بازار سرمایه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماد بانک ملت 143 واحد شاخص های بازار را بالا کشید و نمادهای ملی صنایع مس ایران، گسترش نفت و گاز پارسیان و معدنی و صنعتی گل گهر به ترتیب ۹۷، ۹۳ و ۶۴ واحد تاثیر منفی بر نماگرهای بازار داشتند.

 

بر اساس این بررسی ها سهام خودرویی ها و لابراتوار داروسازی دکتر عبیدی رشد خوبی را امروز در بازار بورس تجربه کرد در حالی که معدنی‌ها و فلزی‌ها  و گروه نفت، کک و سوخت هسته‌ای با کاهش قیمت مواجه شدند و به این ترتیب در پایان معاملات امروز حجم معاملات رقم ۲.۱ میلیارد سهم و اوراق مالی را تجربه کرد و تعداد معاملات این بازار نیز به ۲۱۴ هزار و ۱۱۷ نوبت رسید.

 

 

این در حالی است که روز گذشته شاخص کل بورس در پایان معاملات با ۳۸۵۱ واحد افزایش به کانال ۱۸۵ هزار واحد صعود کرد. بیشترین اثر مثبت بر رشد بازار سهام از آن نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران بود و نمادهای معاملاتی پتروشیمی پردیس، صنعتی بهشهر و حفاری شمال بیشترین تاثیر منفی را داشتند.

 

همچنین شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادل و مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۱۰۰ واحد، کل (هموزن) ۶۷۸ واحد، قیمت (هموزن) ۴۷۳ واحد، آزاد شناور ۴۴۳۹ واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۲۵۹۹ و ۸۵۸۸ واحد رشد را به‌ثبت رساند./

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بارندگی و سیلاب خسارت سیل سیل مسافران نوروزی خبرگزاری شبستان خسارت سیلاب اصفهان سیل گلستان گلستان شهرستان آران و بیدگل افت شاخص معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • بورس امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش روزانه بورس امروز ۹ اردیبهشت؛ افت بیش‌از ۲۰هزار واحدی شاخص
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار