Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:04:14 GMT

اقدام بیمه معلم برای پرداخت خسارت به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۹۰۵۸

بیمه معلم با استقرار تیم ارزیابی خسارت در مناطق سیل زده و نظارت کامل معاونت فنی، پرداخت خسارت به سیل زدگان آق قلا و گنبد را وارد فاز عملیاتی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت بیمه‌ای ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در استان‌های کشور اعلام می‌دارد در راستای عمل به اصول حرفه‌ای بیمه گری و تعهد به بیمه گذاران، پرداخت خسارت به زیان دیدگان سیل گلستان را پس از ارزیابی کارشناسی دقیق، وارد مرحله عملیاتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش تا این لحظه، حدود ۹۰ پرونده خسارت در دو شهر آق قلا و گنبد تشکیل شده که تا کنون پرداخت خسارت یازده مدرسه در آق قلا با تحویل چک در محل خسارت صورت گرفته است.

لازم بذکر است، شرکت بیمه معلم با بررسی تعداد بیمه نامه‌های صادره در مناطق سیل زده و با اطلاع رسانی به مدیرانی که امکان بازدید از مدارس آن‌ها وجود دارد پس از کامل شدن ارزیابی خسارت به زودی سایر پرداخت‌ها را نیز در دستور کار قرار می‌دهد.

گفتنی است، از انجا که بیمه معلم طبق برنامه استراتژیک وراهبردی خود معتقد است که فقط بیمه گر زمان انعقاد قرارداد نیست بلکه در زمان پرداخت خسارت همراه بیمه گذاران است در این راستا با تسریع در امر ارزیابی خسارت مناطق سیل زده، پرداخت خسارت را آغاز کرده است.
همچنین این شرکت بیمه در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی و همدردی با هموطنان عزیز در مناطق سیل زده ارسال اقلام ضروری و کمک‌های نقدی را در دستور کار قرار داده است. گزارش‌های تکمیلی در مناطق دیگر کشور متعاقبا منتشر خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک بیمه معلم سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی

امتداد - بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان، پنج برابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی آغاز شد.
این ارزیابی از روز یکشنبه، ۱۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز ارزیابی مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید
  • ارزیابی خسارت وارده به زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیار‌ی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !