Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی روز یکشنبه با انتقاد از دونالد ترامپ و اظهاراتش درباره بلندی های جولان که رژیم صهیونیستی آن را اشغال کرده است گفت: این منطقه به سوریه تعلق دارد. آفتاب‌‌نیوز :  این سخنگو که نامی از وی در خبر برده نشده است تاکید کرد که بلندی های جولان بخش لاینفکی از خاک سوریه است.وی گفت: برخی می خواهند با طرح چنین مسایلی، مشکل سازی کرده و حق حاکمیت سوریه را به چالش بکشند ولی نتیجه تلاش های آن جز ایجاد تنش و بی ثباتی در منطقه چیز دیگری نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی تاکید کرد که پیونگ یانگ با قدرت، انسجام و همبستگی کامل در کنار سوریه ایستاده است و از تلاش مردم و دولت این کشور برای بازپس گیری این منطقه و حراست از یکپارچگی سوریه حمایت می کند.
ترامپ اول فروردین ماه در توئیتی اعلام کرد، اینک زمان آن فرا رسیده که پس از 52 سال، واشنگتن به طور کامل حاکمیت اسراییل بر بلندی های جولان را به رسمیت بشناسد وی چند روز بعد با امضای فرمانی این اقدام را از سوی خود رسمیت بخشید.
روسیه، ایران، ترکیه، اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورها با موضع ترامپ مخالفت کرده اند.اقدام آمریکا در حمایت از الحاق جولان به اراضی تحت حاکمیت رژیم صهیونیستی، پس از آن روی می دهد که دولت ترامپ، 24 اردیبهشت سال 1397 در اقدامی تحریک آمیز، سفارت ایالات متحده را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل کرد.
کارشناسان اقدام های آمریکا را موجب افزایش تنش در منطقه ارزیابی می کنند.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کره شمالی بلندی های جولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد

تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صمت واکنش نشان داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صنعت، معدن، تجارت واکنش نشان داد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد