Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهاد دانشگاهی با صدور بیانیه‌ای در آستانه یوم‌الله ۱۲ فروردین ماه، بهار مردم سالاری دینی و نهادینه شدن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در کشور، این روز را گرامی داشته و اعضای این نهاد انقلابی بار دیگر برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی هم پیمان شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از جهاد دانشگاهی، متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است: "

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه، بهار مردمسالاری دینی در ایران عزیز است؛ این روز سراسر افتخار آمیز، سند ثبت شده استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در برابر چشمان جهانیان و طلیعه تکرار حماسه آفرینی‌های ملتی بزرگ در انتخابات‌های پرشمار پس از فروردین ۱۳۵۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رأی "آری" مردم به "جمهوری اسلامی"، استقبال پرشکوه ملتی رنج دیده و تحت ستم طاغوت شاهنشاهی از گوهرِ ارزشمند حقِ تعیینِ سرنوشت خود بر پایه تعالیم اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) بود که این رویداد عظیم را به بهار مردمسالاری دینی در طول حیات چهل ساله انقلاب اسلامی مبدل کرد. هر سال این بهار معنوی و سرمایه ملی با بهار طبیعت، همراه و امیدآفرین و عزت بخش است.

فجرآفرینان ۲۲ بهمن ۵۷، ملت آگاه در صحنه ۱۲ فروردین ۵۸، حماسه‌سازان جبهه‌ها و پشتیبانان سالهای دشوار ۵۹ تا ۶۷، فاتحان میادین فتنه و تحریم و کارشکنی‌های دشمن، امروز به همراهی معجزه جوانان پرشور، عالم و داوطلب کارزارها قدم به دهه پنجم حیات انقلاب گذاشته و جهاد بزرگ دیگری را برای ساختن ایران اسلامی آغاز کرده‌اند.

به یاری خداوند قادر متعال، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و عزم و تصمیم ملت و دولت، سال "رونق تولید" به پشتوانه "بیانیه گام دوم انقلاب" سالی سرشار از عزت و موفقیت برای ایران و ایرانی خواهد بود.

اعضای جهاد دانشگاهی با گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین، سلام و درودهای خود را به روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) نثار کرده و به مقام والای شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت ادای احترام می‌نمایند.

اعضای این نهاد انقلابی، حمد و سپاس خود را به درگاه الهی به خاطر نعمت حضور مردمی با ایمان و آگاه و نیز استقرار و تداوم مردم سالاری دینی در کشور ابراز می‌دارند و بار دیگر برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی هم پیمان می‌شوند".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 12 فروردین جهاد دانشگاهي روز جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرستان سمنان توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با حضور ۱۶۷۸ داوطلب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

دکتر رضا زیاری، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به دلیل دارا بودن امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیت، محیطی زیبا و کافی، همکاری همه جانبه و کاملی را به منظور فراهم آوردن شرایط ایده‌آل و مطلوب در برگزاری آزمون فوق با جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون داشته است.

زیاری گفت: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، صبح روز، جمعه ۱۴ اردیبهشت، همزمان با سراسر کشور و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های حفاظتی و امنیتی آزمون برگزار شد و یک هزار و ۶۸۷ داوطلب از شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، سرخه، گرمسار و آرادان به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و امکانات موجود در این واحد دانشگاهی، واحد سمنان، به عنوان حوزه‌ برگزاری این دوره از آزمون استخدامی اداره آموزش و پرورش در سطح شهرستان انتخاب و با جهاد دانشگاهی نهایت همکاری را داشتند.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در مشاغل کیفیت بخشی، شامل مربی تربیت بندی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903104

دیگر خبرها

  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است