Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در انگلیس ؛ سیاست رسانه های فارسی زبان وابسته به بودجه های دولتی آمریکا و انگلیس را ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان ایران دانست و گفت : اعتماد مردم به این رسانه های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است.

 حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس روز یکشنبه با انتشار پیامی در توییتر گفت: این روزها رسانه های فارسی ‌زبان وابسته به بودجه‌های دولتی آمریکا و انگلیس شامل BBC فارسی، من وتو، رادیو فردا و صدای آمریکا اخبار سیل در ایران را جهت اثبات بی‌کفایتی مسئولین پوشش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعیدی نژاد افزود: این در حالی است که امروز از رئیس‌ جمهور تا وزیران و فرماندهان نظامی همه درکنار مردم درصحنه حضور دارند.
وی ادامه داد: رسانه های آمریکا هنوز از مشکلات پرتوریکوی آمریکا 1/5 سال بعد از طوفان می‌گویند که‌ آن را جزیره فراموش‌شده نامیده‌اند. هنوز مشکلات آب و برق و امکانات اولیه مردم حل‌نشده و مردم زیادی مجبور به ترک شهرهای خود شده‌اند.
سفیر کشورمان افزود: آرزوی مردم پرتوریکو تنها آمدن مقامات دولتی برای مشاهده مشکلات آن‌هاست.
بعیدی نژاد همچنین عنوان کرد که بر اساس آخرین نظرخواهی انجام گرفته توسط موسسات خارجی، اعتماد مردم به این رسانه های فارسی زبان تا حد زیادی کاهش یافته است.
وی افزود: مردم مطمئن شده اند که سیاست این رسانه هادر پوشش اخبار ایران همگی بر ایجاد شکاف میان مردم و‌مسئولین و اثبات ناکارآمدی نظام برای تامین هدف تغییر نظام استوار است.
به گزارش ایرنا، موج جدید بارش‌ها و احتمال بروز سیل در برخی از استان‌ها، اعلام وضعیت فوق العاده و آماده باش نیروهای امداد و نجات، ارتش و سپاه و کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی به سیل زدگان، مهم ترین دغدغه مردم و مسوولان است.
گرچه سیلاب در برخی نقاط کشور فروکش کرده است ، اما تلاش دولت و دستگاه های امدادرسان برای جبران خسارات ناشی از سیل و کاهش آلام مردم سیلزده در استان های مختلف ادامه دارد به طوری که امروز در جلسه هیات وزیران که به ریاست رییس جمهوری تشکیل شد بر کمک های بلاعوض و تسهیلات بانکی تاکید کردند.
در ادامه جلسه، آخرین ارزیابی‌های وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور از خسارات وارد شده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و لوازم زندگی، باغات و مزارع کشاورزی و واحدهای صنفی و صنعتی، تأسیسات زیربنایی و خدماتی در استان های سیل زده به استحضار هیات وزیران رسید و با اعطای کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان موافقت شد. اعطای این کمک ها با تکمیل ارزیابی های میدانی ادامه خواهد یافت./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به دنبال مداخله جویی آمریکا و انگلیس در امور داخلی بورکینافاسو، چند صد نفر از مردم این کشور در اعتراض به این موضوع در برابر سفارت آمریکا در واگادوگو پایتخت بورکینافاسو تجمع کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این تجمع در ادامه موج مخالفت مردمی در کشور‌های غرب آفریقا با مداخله جویی نظامی و سیاسی کشور‌های غربی در این کشور‌ها صورت می‌پذیرد.
مقامات نظامی حاکم در بورکینافاسو بعد از اخراج نظامیان فرانسوی از کشورشان، راسا به مقابله با تروریست‌های افراط گرا در کشورشان اقدام کرده اند، اما اخیرا دولت‌های آمریکا و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک، ارتش بورکینافاسو را به کشتار مردم شان متهم کرده اند.
محمدو ترائوره سخنگوی تجمع کنندگان معترض، در مقابل سفارت آمریکا در بورکینافاسو، ضمن قرائت بیانیه تجمع کنندگان، به خبرنگاران گفت: سازمان ملل، اتحادیه آفریقا، سازمان اکواس و دادگاه کیفری بین المللی برای زمین زدن انقلاب مردم بورکینافاسو توطئه می‌کنند. آمریکا و انگلیس نیز در همین راستا علیه ارتش بورکینافاسو دروغ پردازی کرده اند. "
بورکینایی‌ها نیز مانند مردم مالی و نیجر استقلال کامل کشورشان از غربی‌ها را خواستارند.
سخنگوی تجمع کنندگان افزود: "ما اینجا اعلام می‌کنیم انقلاب مردم بورکینافاسو برگشت ناپذیر است. ما خواستار قطع رادیو صدای آمریکا و رادیو بی بی سی در بورکینا هستیم. ما همچنین خواستار قطع کامل و بی قید و شرط روابط سیاسی با آمریکا و انگلیس هستیم. "
نیرو‌های نظامی فرانسوی از مالی، نیجر و بورکینافاسو اخراج شده اند. نیجر نیز با قطع همکاری نظامی با آمریکا، خروج حدود هزار نظامی آمریکایی مستقر در پایگاه پهپادی آگادز را خواستار شده است.
---------
باصدا: محمدو اوئدراگو - سخنگوی تجمع کنندگان معترض

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم