Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@16:31:22 GMT

کودک 8 ساله در یکی از انهار زهک غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۶۹۹۳۴

کودک 8 ساله در یکی از انهار زهک غرق شد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: کودک هشت ساله ای امروز/یکشنبه/ در یکی از انهار شهرستان زهک واقع در شمال این استان غرق شد.

حسن مصفا اظهار داشت: این کودک که برای شنا به رودخانه رفته بود به علت آشنا نبودن به فنون شنا در آبهای جاری رودخانه غرق شد.
وی افزود: با اعلام این حادثه به جمعیت هلال احمر زهک بلافاصله 2 تیم امدادی برای پیدا کردن جسد به محل حادثه اعزام شدند که پس از چند ساعت جستجو موفق به کشف جسد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیشتر افرادی که دچار حادثه غرق شدن در این رودخانه ها می شوند به علت آشنا نبودن با وضعیت رودخانه ها و فنون شنا در همان دقایق اولیه غرق می شوند.
مصفا گفت: شنا در رودخانه های منطقه سیستان به دلیل وجود چاههای حفر شده در گذشته بسیار خطرناک است اما با وجود هشدارهای داده شده، برخی افراد بدون توجه به این هشدارها وارد رودخانه ها شده و جان خود را از دست می دهند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۶۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه به ازای هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیاز است، گفت: در حال حاضر ۱۶ پایگاه در گلستان فعال است و تعداد شش پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، قاسم غریب‌آبادی، امروز -سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال گذشته نیروهای امدادونجات هلال‌احمر که مهمترین حوزه در ارائه خدمات به مردم است، یک هزارو ۹۷۴ حادثه را پوشش دادند.

وی افزود: در این رابطه با یک هزارو ۷۱۷ دستگاه آمبولانس، ۲۸۴ دستگاه خودروی نجات، ۳۰۵ دستگاه ست کمک‌دار و ۶۰ دستگاه ست کوهستان نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: از حوادث رخ داده در گلستان، تعداد یک هزار و۴۰۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰۸ حادثه مربوط به کوهستان گزارش شده‌است.

وی تاکید کرد: هلال‌احمر فارغ از ملیت و قومیت با شعار بی‌طرفی به صورت شبانه‌روزی به تمام افرادی که نیازمند کمک هستند، دست یاری می‌دهد.

غریب‌آبادی با بیان اینکه در سال گذشته ساختمان ستادی هلال‌احمر واقع در کمربندی گرگان آماده بهره‌برداری شد، افزود: برای سهولت کار ارباب‌رجوع و جلوگیری از هرگونه بار ترافیکی سنگین، تمام عوامل هلال‌احمر برای پاسخگویی بهتر در این ساختمان مستقر شدند.

وی ضمن یادآوری این مطلب که در حوزه پایگاه‌های امدادونجات بین‌جاده‌ای اتفاقات خوبی در استان گلستان رخ داده است، اضافه کرد: در هفته دولت سال‌جاری شاهد بهره‌برداری از دو پایگاه امدادونجات بین‌جاده‌ای نوکنده، با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و پایگاه امدادونجات بین‌جاده‌ای آق‌قلا با اعتبار چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ در حوزه امدادونجات حدود یک هزار و ۹۷۴ حادثه امدادرسانی شده که از این تعداد یک هزار و ۴۰۴ حادثه جاده‌ای، ۱۰۸ حادثه کوهستانی بوده و تعداد دو هزار و ۵۶۶ ناوگان در این حوادث استفاده شده است.

وی در رابطه با پروژه‌های انجام شده سال ۱۴۰۲ بیان کرد: مهمترین دستاورد هلال، جانمایی در ساختمان جدید به لحاظ پدافند غیرعامل نیروهای امدادی بود، زیرا نیروها باید در مکانی که قدرت مانور وجود دارد، اسکان داشته باشند.

غریب‌آبادی با اشاره به کمبود نیروی فیزیوتراپ در جمعیت هلال‌احمر گلستان اضافه کرد: در شهرستان علی‌آبادکتول با همکاری نیکوکاران و با اعتبار دو میلیارد تومان، مرکز فیزیوتراپی احداث و تجهیز شده‌است.

وی با بیان اینکه به ازای هر ۳۰ کیلومتر یک پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیاز است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۱۶ پایگاه امدادونجات بین‌جاده‌ای در گلستان فعال است و در نیازسنجی‌های انجام شده، تعداد شش پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیاز است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از ساخت پایگاه در محورهای بندرترکمن به گمیشان، دلند، گنبدکاووس به کلاله، خوش‌ییلاق در نزدیکی روستای کاشیدار و نوکنده خبر داد و گفت: دو پایگاه در هفته دولت سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751306

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی