Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:45:56 GMT

اولین نیمکت نشینی علی قربانی در سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۰۱۲۵

اولین نیمکت نشینی علی قربانی در سپاهان

امیرقلعه نویی فهرست دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را در شرایطی اعلام کرد که می توان 11 نفر اعلام شده را ترکیب غالب سپاهان در نیم فصل اول دانست.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز از ساعت 17:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان از شاگردان علیرضا مرزبان پذیرایی می کند.


برای حضور در این مسابقه که سه امتیاز آن می تواند طلایی پوشان را به رتبه دوم برساند، امیرقلعه نویی 11 نفر زیر را در نظر گرفته است:


پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد کریمی طی نیم فصل اول نمایش های بسیار خوبی داشت ولی در نیم فصل دوم فرصتی برای بازی به دست نیاورده بود؛ او حالا در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به افزایش تعداد پاس های گل خود می اندیشد.

 

نکته دیگر ترکیب سپاهان ادامه حضور ثابت حسن جعفری است که باز هم به جای محمد ایران پوریان در پست دفاع راست بازی خواهد کرد.


مهم ترین تغییر اما در ترکیب طلایی پوشان خروج علی قربانی است که برای اولین مرتبه پس از اضافه شدن به سپاهان از لیست 11 نفره اصلی تیم خارج شده تا شاهد همان ترکیبی باشیم که در نیم فصل اول بیشتر شاهدش بودیم.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر

به گزارش ورزش‌سه، سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آره‌نا شهر اهواز و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال ملاثانی می‌رود.

کادر فنی پرتغالی سپاهان ترکیب ۱۱ نفره طلایی پوشان را برای این مسابقه انتخاب کرده و در میان بازیکنانی که راهی مسابقه خواهند شد جای خالی یک نفر به شدت احساس می‌شود.

در واقع ژوزه مورایس تصمیم گرفته تا در این مسابقه حساس و سرنوشت ساز شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی قرار ندهد و نام او را در میان بازیکنان ذخیره قرار داده تا در صورت لزوم در نیمه دوم از او استفاده کند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که فرشاد احمدزاده و رضا اسدی دو مهره تهاجمی کلیدی دیگر سپاهان نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور ندارند و حالا باید دید که اعرابی، شکاری و کاوه رضایی در غیاب نفرات اصلی خط تهاجمی سپاهان چه عملکردی از خود به نمایش خواهند گذاشت.

دیگر خبرها

  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس قربانی داد
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر