Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@23:19:35 GMT

۱۱ هزار کیلومتر از راه‌های کشور براثر سیل آسیب دید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۰۶۴۸

۱۱ هزار کیلومتر از راه‌های کشور براثر سیل آسیب دید

رویداد۲۴ «رضا اکبری» گفت: از ۱۵۹ راه مواصلاتی که به علت سیلاب مسدود شده بود ۱۳۰ راه و جاده با تلاش راهداران بازگشایی شد، اما ۲۷ محور ارتباطی همچنان مسدود است.   وی اضافه کرد: هفت راه مسدود شده جزو محور‌های شریانی و بقیه فرعی هستند که برخی از این مسیر‌های فرعی هر ساله به دلیل حجم بالای برف بسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور، گفت: هم اکنون محور آق‌قلا – گرگان به واسطه سیل و آب‌گرفتگی همچنان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد و محور جایگزین، مسیر میامی- گرمه– جنگل گلستان است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از محورها، محور اهرم در استان بوشهر است که بخشی از کوه و تراشه‌ای که در این محور وجود دارد لغزش کوچکی داشته است که احتمال دارد این توده از کوه لغزش کند؛ بنابراین توصیه شده است با رعایت جانب احتیاط و با حضور راهداران در آن نقطه، این محور روز‌ها باز و در شب بسته باشد تا اتفاقی نیفتد.

اکبری افزود: محور قدیم خرم‌آباد– پل دختر به دلیل رانش و آب‌بردگی زیادی که داشته بسته است و تلاش می‌شود که به سرعت بازگشایی شود. اما تردد در مسیر جایگزین این محور فعلا از مسیر‌های کوهدشت– پل‌دختر یا آزادراه خرم‌آباد– اندیمشک است.

مدیرکل دفتر نگهداری و راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: محور آزادشهر – شاهرود یا محور خوش ییلاق در استان گلستان نیز به دلیل رانش و ریزش کوه فعلا مسدود است که این محور نیاز به اصلاحات در چند نقطه دارد. محور جایگزین آن محور سمنان– فیروزکوه– گرگان است.

به گفته وی محور گنبد– کلاله نیز به دلیل طغیان رودخانه و آب‌گرفتگی مسدود بوده و محور جایگزین آن محور گنبد– مینودشت- کلاله است.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: از ابتدای طرح نوروزی در ۲۵ اسفندماه و شروع بارندگی اولین سامانه بارشی که از ۲۶ اسفند بود خسارت‌هایی رخ داد و ۱۵۹ مسیر مسدود شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سیل سیلاب خسارت سیل سازمان راهداری سیل گلستان سیل و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟