Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:59:13 GMT

مشکل امنیتی دوران سیل در مازندران گزارش نشد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۰۷۶۱

مشکل امنیتی دوران سیل در مازندران گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد مدیریت بحران در بابل با بیان اینکه ۱۲ شهرستان و ۷۰۰ روستای استان درگیر بارندگی و سیل بودند، گفت: با تعامل و همکاری مردم عزیز، در این مدت مشکل امینتی در سطح استان گزارش نشد.

حسین زادگان، به مشکل کمبود آب در شهرهای گروه الف به ویژه بابل در پی افزایش میزان کدورت آب سد البرز اشاره کرد و افزود: برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برنامه کوتاه مدت با احداث دو خط انتقال برداشت آب از لایه بالایی ۳۰۰ لیتر آب در ثانیه استحصال می‌شود، تصریح کرد: با اجرای خط انتقال سوم، انتظار می‌رود امکان برداشت آب به ۶۰۰ لیتر در ثانیه افزایش یابد.

استاندار مازندران، ادامه داد: در دراز مدت نیز تصفیه خانه آب بابل به بهره برداری خواهد رسید.

حسین زادگان، ضمن تشکر از مساعدت و همکاری هم استانی‌های عزیز، بر اهتمام مدیران در رفع مشکل کمبود آب در شهرهای گروه الف تاکید و اظهار داشت: تا حل مشکل به صورت اساسی، تصفیه خانه اضطراری فعالیت دارد و قسمتی از آب نیز از طریق چاه‌ها تأمین می‌شود.

وی، از همراهی رسانه‌ها در انعکاس اخبار مربوط به سیل قدردانی کرد و گفت: رسانه‌ها نیز در رفع مشکلات به وجود آمده مدیران را یاری رسانند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، با اشاره به کمبود آب شرب در این شهر اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده تلاش می‌شود این مشکل به زودی برطرف شود.

نیاز آذری، بر استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های تأمین برای آب شرب شهرهای گروه الف تاکید و تصریح کرد: مردم حق بزرگی برگردن ما دارند و زیبنده نیست در سال جدید با کمبود آب مواجه شوند.

وی، اظهار امیدواری کرد با اقداماتی که درحال انجام است به زودی مشکل کمبود آب این شهرها برطرف شود.

مدیرعامل آبفا شهری مازندران در سخنانی به تشریح آخرین وضعیت آبرسانی به شهرهای گروه الف پرداخت و گفت: فاز اول اجرای خط انتقال آب از پشت سد تا مخزن به طول ۴۰۰ متر به اتمام رسید و فاز دوم این طرح نیز به طول ۴۰۰ متر امروز به پایان می‌رسد.

مجیدعبدالهی ادامه داد: با اتمام این طرح ،۳۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب شهرهای بابل، بابلسر، امیر کلاً و هادی شهر و روستاهای مسیر تأمین می‌شود.

وی ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی کارکنان آب وفاضلاب برای تأمین آب شرب هم استانی‌های عزیز از زمان بارندگی و وقوع سیل تا کنون تصریح کرد: در ساعت‌های اولیه وقوع بارندگی اکیپ‌های فنی و واکنش سریع با تجهیزات لازم به شهرهایی که دچار مشکل بودند، اعزام شدند که حضور و تلاش همکاران آب وفاضلاب منجر به تأمین آب پایدار در سایر شهرها شد.

کد خبر 4579238

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که اسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه این رژیم دستورالعمل‌هایی را برای تقویت امنیت در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان صادر کرد.

بنابر گزارش وبگاه خبری، گزارش‌ها روز یکشنبه نشان داد که کاتس دستوراتی را به تمام سفارتخانه‌های صهونیستی در سرتاسر جهان صادر کرد تا برای یک موج خصمانه آماده شوند.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا، به دنبال دستگیری ها و اخراج دانشجویان در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک در سراسر آمریکا گسترش یافته است.

دانشجویان بسیاری از دانشگاه های آمریکا از جمله دانشگاه ییل، دانشگاه نیویورک، دانشگاه هاروارد، دانشگاه تگزاس در آستین، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و غیره به این اعتراضات پیوسته اند.

بسیاری از معترضان طرفدار فلسطین از دانشگاه‌های خود می‌خواهند که سرمایه‌های مالی و سیاسی خود به نفع عملیات نظامی رژیم صهیونیستی را واگذار کنند.

استفاده از خشونت و ابزارهای پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعاهای آن کشور در باره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می‌سازد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان