Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:36:35 GMT

سنگ تمام اصناف شیراز برای کمک به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۰۷۶۲

سنگ تمام اصناف شیراز برای کمک به سیل‌زدگان

در پی وقوع سیل در شیراز اصناف مختلف این شهرستان برای کمک به مناطق سیل‌زده و مسافران نوروزی وارد میدان شدند و کمک‌های آنها از عصر روز پنجم فرودین آغاز شده و همچنان تداوم دارد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در پی وقوع سیل در شیراز اصناف مختلف این شهرستان برای کمک به مناطق سیل‌زده و مسافران نوروزی وارد میدان شدند و کمک‌های آنها از عصر روز پنجم فرودین آغاز شده و همچنان تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه درودگران شیراز در گفت‌وگو با تسنیم از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط اعضای این اتحادیه خبر داد و اظهار داشت: همزمان با وقوع سیل در شیراز برای جمع‌آوری کمک به مسافران سیل‌زده و اهالی شهرک سعدی با ارسال پیام در گروه‌های مجازی و پیامک به اعضا اتحادیه اعلام فراخوان شد.

غلامرضا جمشیدنژاد با بیان اینکه تاکنون مبلغ قابل توجهی جمع‌آوری شده و علاوه بر این دو خاور کمک‌های غیرنقدی شامل پتو، بالش، موکت، بالش، یخچال، مبل، لوازم تحریر، وسایل بهداشتی و غیره جمع‌آوری شده است، عنوان کرد: برای ایجاد عدالت در توزیع این اقلام توزیع آنها با نظارت کمیته بحران اتاق اصناف مرکز فارس انجام می‌شود.

اعلام آمادگی 20 تعمیرکار جلوبند خودرو برای تعمیر خودروهای آسیب‌دیده

رئیس اتحادیه جلوبند هیدورلیک کار و آهنگر شیراز، نیز در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه از همان ساعات اولیه وقوع سیل در دروازه قرآن شیراز  با اعلام فراخوان کمک‌رسانی به سیل‌زدگان 20 نفر از اعضای اتحادیه جلوبند هیدرولیک‌کار شیراز برای تعمیر رایگان خودروهای آسیب‌دیده اعلام آمادگی کردند.

شاپور توانا با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 40 خودرو که جلوبندی آنها آسیب دیده بود تعمیر شده است، افزود: بعد از تعطیلات نوروز در مراسمی از تعمیرکارانی که در این کار خیر مشارکت داشتند تقدیر و تشکر می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام اتحادیه‌های همگون با صنف ما مانند صنف صافکاران ماشین، صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو، صنف مکانیک‌های خودرو و صنف باطری‌ساز با انجام یک کار گروهی سعی در کاهش آلام مردم آسیب‌دیده از این سیل را داشتند که از همین جا از همه آنها تشکر می‌کنم.

ارائه تسهیلات ویژه بیمه سلامت به سیل‌زدگان شیرازآماده باش نیروهای آتش‌نشانی شیراز؛ 800 عملیات در سیل شیراز انجام شدتمام منازل مددجویان محله سعدی شیراز بیمه حواث است؛ تعمیر منازل به صورت بلاعوض

تعمیر رایگان 160 خودرو آسیب‌دیده توسط اتحادیه مکانیک‌های خودرو شیراز

حسین آوند، رئیس اتحادیه مکانیکی‌های خودروهای سبک و سنگین شیراز در گفت‌وگو با تسنیم می‌گوید: در همان ساعت اولیه وقوع سیل وقتی حجم خسارت به خودروها را در فیلم‌های منتشر شده از سیل دیدم برای تعمیر رایگان خودروها اعلام آمادگی کردیم.

وی می‌افزاید: از زمان وقوع سیل تاکنون 360 تماس برای مشاوره و تعمیر خودروها داشتیم و تاکنون 160 خودرو تعمیر و به صاحبان آن تحویل داده شده است.

تعمیر رایگان 175 خودرو توسط اتحادیه صنف باطری‌ساز شیراز

مسعود ستایش در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اتحادیه باطری‌فروشان وخدمات برق و الکترونیک خودرو شیراز تاکنون تعداد 175 خودرو که بر اثر نفوذ آب و گل به سیستم‌های برقی خودروها آسیب دیده بود به صورت رایگان رفع عیب کرده‌ است.

اعلام آمادگی تعمیرکاران برای تعمیر رایگان وسایل برقی مناطق سیل‌زده

طبق اعلام بسیج اصناف 20 نفر از تعمیر کاران وسایل خانگی نیز برای تعمیر وسایل برقی خانگی همشهریان ساکن در مناطق سیل‌زده بدون دریافت اجرت و دستمزد اعلام آمادگی کرده‌اند.

اعلام آمادگی اتحادیه قالیشویان شیراز برای شستشوی 20 هزار تخته فرش

اسماعیل شمس، مسئول قالیشویی ایرانمهر، در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: تاکنون بیش از 3 هزار تخته فرش منازل محله سعدی شیراز به صورت رایگان شسته شده است و تا 20 هزار تخته فرش آمادگی شستشو داریم.

توزیع 3 تن آش و حلیم بین سیل‌زدگان شیراز

احمدرضا وردی‌زاده، رئیس اتحادیه پزندگان شیراز در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه از همان عصر روز پنجم فرودین‌ماه اعضای اتحادیه پزندگان شیراز برای طبخ و توزیع آش، حلیم، فرنی و غیره در بین مسافران نوروزی و سیل‌زدگان پای کار آمدند اظهار داشت: تاکنون زیر نظر اتحادیه پزندگان سه هزار کیلو (سه تن) آش، حلیم، فرنی در بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

علاوه بر بسیاری از اتحادیه‌های دیگر مثل اتحادیه تعمیرکاران موبایل، اتحادیه میوه‌فروشان، اتحادیه فروشندگان لوازم التحریر، اتحادیه رستوران‌دارن و اتحادیه صنف پیتزا و فست‌فودهای شیراز برای کمک به مردم سیل‌زده و کاهش بار روانی این حادثه ناگوار وارد میدان کمک و امدادرسانی شده‌اند.

گزارش از ثریا ستاری

انتهای پیام/ح

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند

هم زمان با نمایشگاه خودرو پکن، ۲ خودرو جدید کرمان موتور که امسال به بازار می‌آید نیز مشخص شد.

به گزارش عصر ایران، کمپانی جی‌ای سی (JAC) که در ایران بیشتر آن را با نام جک می‌شناسند، سال هاست که در زمینه تولید خودرو‌های سواری و کار و تجاری فعالیت کرده و بیشتر محصولاتش نیز هم اکنون در بازار ایران حضور دارند. برای نمونه می‌توان به جک S ۵ اشاره کرد که پس شروع مونتاژش در کرمان موتور، موفق شد تا سهم زیادی از بازار کراس اوور‌ها را به خود اختصاص دهد. به بیانی دیگر می‌توان گفت که معروفیت برند جی‌ای سی در ایران با فروش بی نظیر S ۵ رقم خورد و این خودرو توانست دیدگاه مثبتی برای جک به وجود آورد.

جی‌ای سی در سال‌های اخیر علاوه بر تولید خودرو‌های متنوع، بر روی پیشرفت در زمینه خودروسازی مدرن نیز تمرکز کرده و همگام با دیگر شرکت‌های چینی، در دنیا به شهرتی نسبی رسیده است. حضور جی‌ای سی در نمایشگاه خودرو پکن که میزبان بزرگان صنعت خودروسازی دنیا نیز هست می‌تواند نشان دهنده جایگاه این کمپانی باشد.

در سال‌های اخیر اضافه شدن قوای محرکه الکتریکی به خودرو‌ها بسیار مرسوم شده و به همین دلیل اکثر خودروسازان حاضر در اتو اکسپو چین، اتوموبیل‌های تمام برقی و یا هیبریدی خود را به نمایش درآوردند. با توجه به چنین موضوعی، جی‌ای سی نیز در کنار دیگر شرکت ها، خودرو‌های تمام برقی و هیبریدی خود را به نمایشگاه آورده و در معرض دید عموم قرار داده است.

این کمپانی علاوه بر حرکت در مسیر بکارگیری از قوای محرکه روز دنیا، طراحی محصولات خود را نیز با الگو‌های نوین جهانی به روز کرده تا به صورت همه جانبه در زمینه خودروسازی پیشرفت کرده باشد.

با ورود به غرفه جی‌ای سی در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴، در درجه اول کانسپت DE Fine دید بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کرد. نزدیک شدن به تولید خودرو با پلتفرم DE جزو اهداف توسعه‌ای جی‌ای سی است و در این راستا هوآوی با تکنولوژی‌های خود قصد دارد تا سرعت رسیدن به نسخه نهایی را برای JAC بیشتر کند.

کانسپت DE Fine

به طور کلی جی‌ای سی ۴ پلتفرم برای ابعاد مختلف بدنه در نظر گرفته که در میان آن‌ها پلتفرم DI که مختص خودرو‌های کوچک و متوسط مانند EV۳ است، تجاری سازی و به مرحله تولید رسیده است.

نام دو پلتفرم دیگر JAC که بخش‌های نهایی طراحی شان را سپری می‌کنند DP و DM است که به ترتیب برای تولید خودرو‌های آفرودی و MPV‌ها کاربرد خواهند داشت.

جی‌ای سی با چه خودرو‌هایی پا به اتو اکسپو پکن گذاشت؟

از مهم‌ترین خودرو‌های این برند که احتمالاً به زودی در خیابان‌های ایران تردد خواهند کرد می‌توان EV۳ را نام برد که به یک پیشرانه تمام برقی مجهز شده و با توجه به ظاهر جذابش و همچنین تنوع پایین خودرو‌های هاچ بک و درون شهری، می‌تواند مورد پسند بسیاری از جوانان و خصوصا بانوان قرار گیرد. جک EV۳ دارای یک موتور برقی با حداکثر قدرت ۷۰ کیلووات است. این هاچ بک نخستین محصول جک است که به باتری‌های استوانه‌ای تجهیز شده است و حداکثر سرعتش هم به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

خودروی هاچ بک جک ۳ EV

دیگر محصولی که در غرفه جی‌ای سی معرفی شد، X۸ بود که کرمان موتور اقدامات لازم برای مونتاژ این کراس اوور را انجام داده و در آینده‌ای نزدیک تولیدش را آغاز خواهد کرد. این خودرو هم از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI استفاده می‌کند که قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار است. گشتاور این پیشرانه نیز ۲۵۰ تا ۲۸۰ نیوتن متر اعلام می‌شود و در نهایت از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

محصول X۸

JS۶ هم که حضورش در ایران قطعی شده و جزو جدیدترین محصولات این برند است نیز در نمایشگاه حضور داشت. لازم به ذکر است که JS۶ قرار است در نسخه پلاگین هیبرید در کرمان موتور مونتاژ شود.

شرکت جک علاوه بر خودرو‌های سدان، کراس اوور و هاچ بک، پیکاپ‌های شاسی مستقل را نیز در سبد محصولات خود دارد. از این رو برای نمایش دستاورد‌های خود در تولید این کلاس بدنه، علاوه بر نسخه تمام بنزینی و تجهیز شده T۹ (هانتر)، نسخه تمام برقی و دو دیفرانسیل این پیکاپ را نیز برای اولین بار معرفی کرده است.

T۹ (هانتر)، نسخه تمام برقی

در بخش دیگری از غرفه، ون RF۸ که یک MPV محسوب می‌شود نیز حضور داشت و به علت طراحی داخلی لوکس و تجملاتی اش، مورد توجه مراجعین قرار گرفت. آرایش صندلی‌ها در این MPV به صورت ۲+۲+۳ بود تا سرنشینان ردیف دوم فضای کافی در اختیار داشته و سفر راحت تری را تجربه کنند. در مورد این موضوع می‌توان گفت که امروزه خودروسازان سعی دارند تا اکثر کراس اوور‌ها و SUV‌های خود را نیز با این چینش صندلی تولید کنند، چرا که فضا برای بکارگیری امکانات رفاهی بیشتر فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند