Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:14:51 GMT

شهرداری بندرعباس از صعود به لیگ دسته اول بازماند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۰۸۸۹

شهرداری بندرعباس از صعود به لیگ دسته اول بازماند

بندرعباس- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با شکست برابر تیم مس شهر بابک ، از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

به گزارش ایرنا، دیدار این دو تیم عصر امروز یکشنبه 11 فروردین ماه در چارچوب رقابتهای هفته 24 لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.
در این دیدار شاگردان آرش برهانی نتیجه را دو بر یک به مس شهر بابک واگذار کردند و شانس صعود به لیگ دسته اول را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی رفت دو تیم با برتری 2 بر یک مس شهر بابک به پایان رسید.
شهرداری بندرعباس با این شکست و 29 امتیاز در رده پنجم گروه دوم این رقابتها قرار گرفت.
در این گروه تیم نیروی زمینی تهران با کسب 42 امتیاز دو هفته مانده تا پایان این رقابتها شانس اول صعود بطور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.
رقابتهای لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور پس از کنار گذاشته شدن تیم‌های صبای قم و راه آهن تهران با شرکت 26 تیم در دو گروه سیزده تیمی در حال برگزاری است.
نماینده بندرعباس در گروه دوم با تیم‌های استقلال رامشیر، آرمان گهر سیرجان، مس شهر بابک، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، نفت و گاز گچساران و پرسپولیس گناوه همگروه است.
در پایان این بازی ها تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صعود می کنند.
تیم های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
ضمن اینکه دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت های لیگ دسته سه سقوط خواهند کرد.
نماینده بندرعباس چهارمین فصل حضور خود را در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور تجربه می کند.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته دوم هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد

تیم پارما در هفته سی و ششم سری بی ایتالیا در مصاف با تیم باری به نتیجه ۱-۱ دست یافت و در فاصله دو هفته مانده تا پایان فصل، به سری آ صعود کرد.

پارما سه فصل قبل (۲۱-۲۰۲۰) به سری بی سقوط کرد و از فصل آینده دوباره شاهد حضور این تیم باسابقه که تاسیس آن به سال ۱۹۱۳ برمی‌گردد، خواهیم بود.  باشگاهی که کمتر از ۲ ماه دیگر جشن تولد ۱۱۱ سالگی خود را برگزار خواهد کرد، تاریخی پر فراز و نشیب و پرحادثه را پشت سر گذاشته؛ از روز‌های درخشان دهه ۹۰ متشکل از ستارگانی همچون فاستینو آسپریا، فابیو کاناوارو، دینو باجو، انریکو کیزا، ارنان کرسپو، لورنزو مینوتی، هریستو استویچکوف، جان‌لوئیجی بوفون، لیلیان تورام، خوان سباستین ورون و روبرتو موسی که به کسب ۴ جام اروپایی در عرض ۶ سال منجر شد تا دهه تلخ گذشته که با به حراج گذاشتن همان جام‌ها برای تأمین بخشی از بدهی‌ها به خاطرات هواداران زرد و آبی‌پوش رنگ سیاه پاشید.

پارما در سال ۲۰۱۵ با ۲۱۸ میلیون یورو بدهی، از جمله ۶۳ میلیون یورو دستمزد پرداخت‌نشده اعلام ورشکستگی کرد و بعد از قرارگیری در رده بیستم جدول، به سطح چهارم فوتبال ایتالیا سقوط کرد، اما دوباره با ۳ صعود متوالی خیلی زود به سری آ برگشت. با این حال پارما در انتهای فصل ۲۱-۲۰۲۰ با قرارگیری در انتهای جدول، بار دیگر راهی سطح دوم شد. حالا، اما بعد از ۳ سال غیبت، پارما به جمع ۷ خواهران برمی‌گردد. (تیم‌های یوونتوس، میلان، اینتر، رم، لاتزیو فیورنتینا و پارما که در اوایل قرن ۲۱ هفت قدرت فوتبال ایتالیا محسوب می‌شدند، به ۷ خواهران مشهور هستند)

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم