Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: بعد از بارندگی های اخیر، وضعیت موجود نقاط حادثه خیز سنندج از جمله شهرک کوثر(گریزه)، کمربندی بهشت محمدی و منطقه شیخ ره ش ناحیه منفصل شهری نایسر بازنگری و مشکلاتشان برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا عصر یکشنبه در بازدید از مناطق منفصل شهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی های اخیر باعث شد تجربه هایی بدست آید، نقاط حادثه خیز مناطق مختلف شهر سنندج از جمله نایسر بهتر شناسایی شده و در نتیجه برای رفع همیشگی این مشکلات برنامه ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به بارندگی های سیل آسای اخیر در استان اشاره کرد و افزود: طی چند روز گذشته جلسات متعددی در ستاد مدیریت بحران استان برگزار و برای مدیریت بارندگی ها و سیلاب ها در شهرهای مختلف اقدامات خوبی انجام شد.
استاندار اضافه کرد: مقرر شد شهر سنندج به چند نقطه تقسیم شود و برای نقاط حادثه خیز ارگان هایی مانند ارتش، سپاه، شهردار، جهاد نصر و بنیاد مسکن به عنوان معین شهرداری تعیین شدند.
به گزارش ایرنا، استاندار کردستان عصر یکشنبه از شهرک کوثر گریزه، کمربندی بهشت محمدی، شیخ رش نایسر، سه راهی قلیان و سد قشلاق سنندج بازدید و آخرین توصیه ها را به اعضای ستاد مدیریت بحران در راستای مقابله با سیل و جلوگیری از خسارت به شهروندان کرد.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان سامانه بارشی فعال از عصر شنبه وارد استان شد و در اثر فعالیت این موج به طور میانگین شاهد 40 تا 60 میلیتر بارندگی خواهیم بود.
این سامانه پرقدرت، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد را در پی خواهد داشت و احتمال آبگرفتگی معابر، وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها زیاد است.
7355/3034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار نقاط حادثه خيز سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • زمان واگذاری پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کردستان+فیلم
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی