Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:48:45 GMT

مشهد در سوگ شهادت هفتمین امام شیعیان/شهر سیاه پوش شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۰۱۵

مشهد در سوگ شهادت هفتمین امام شیعیان/شهر سیاه پوش شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شب شهادت امام هفتم شیعیان (ع) مشهد یکپارچه در غم و اندوه قرار دارد و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای عرض تسلیت شهادت پدر امام هشتم (ع) راهی حرم مطهر رضوی شده اند.

به همین مناسبت ویژه برنامه‌هایی در حرم رضوی تدارک دیده شده تا زائران بتوانند به عزاداری بپردازند و ارادات خود را به امام یازدهم ابراز کرده و به امام عصر (عج) نیز تسلیت بگویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام آستان قدس رضوی از سوی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در شب و روز شهادت این امام همام تدارک دیده شده که سخنرانی، مداحی و مرثیه‌سرایی از جمله این برنامه‌ها است.

حضرات آیت الله علم‌الهدی و حجج اسلام و المسلمین صدیقی، حاج علی اکبری، حسینی قمی و مؤمنی از جمله سخنرانان این مراسم هستند. همچنین احمد واعظی، محمود کریمی، سید حمید کهربایی، کاظم غلامشاهی، علی ملائکه از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) هستند که در شب و روز شهادت امام موسی کاظم (ع) به مرثیه خوانی و مداحی می‌پردازند.

همچنین بامداد امشب مراسم «هیئت حسین جان» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که در این مراسم با مداحی مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حاج منصور ارضی و با حضور زائران و مجاوران عزادار و سوگوار در حرم علی‌بن موسی الرضا (ع) تدارک دیده شده است.

مکان برگزاری این مراسم رواق بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی است که در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد ۱۲ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 4579242

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد حرم امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد