Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری شیراز درخواست کرد با توجه به بارش باران شهروندان و مسافران از تردد در کنارگذرهای رودخانه خشک پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، شهرداری شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران و پیش‌‌بینی تداوم بارش‌‌ها از شهروندان و مسافران تقاضا می‌‌شود از تردد در کنارگذرهای رودخانه خشک، ایستادن در کنار رودخانه و پل‌‌های احداث شده روی آن جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت بسته شدن کنارگذرها، هشدارها متعاقبا اعلام می‌‌شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بارش باران مسافران شهروندان رودخانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه بارش تگرگ، بارندگی و سیلاب در غرب استان تهران به آبگرفتگی در برخی معابر انجامیده است.

مدیریت بحران استان تهران پیش از این با صدور هشداری به مردم توصیه کرده بود، از سفرهای غیر ضروری و اتراق در حاشیه رودها و مسیل های پایتخت دوری کنند.

حامد یزدی مهر تاکید کرده بود: مخاطره مورد پیش بینی با رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

پیش از این، اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی بارش باران شدید همراه با رعد و برق، سطح هشدار را در استان تهران نارنجی اعلام کرده بود.

براساس این گزارش، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها تاکید و عنوان کرد: افراد از حضور در نواحی مرتفع بپرهیزند و ذینفعان نسبت به استحکام سازه‌های موقت، بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.

یزدی مهر بر لزوم لایروبی کانال‌ها و آب روها تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ مورد انتظار است از همه کسانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند توصیه می‌شود در صورت عدم ضرورت طی مدت مذکور از این نواحی تردد نکنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به احتمال رخداد تگرگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی توصیه کرد: از کشاورزان و باغداران می‌خواهیم تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به این بخش را اتخاد کنند.

کد خبر 6099920

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • ببینید | طغیانِ رودخانه‌های پاکدشتِ در پی بارش باران
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی