Web Analytics Made Easy - Statcounter

رم در یک بازی حساس و سرنوشت ساز، شکست بدی را متحمل شد تا نتواند از لغزش میلان استفاده کند. حال همه چیز برای آن ها سخت تر از قبل شده و رانیری هرچه زودتر باید راهی برای خروج از این بحران بیندیشد. مخصوصا دفاع رم که واقعا در حد این تیم نیست و اشتباهات بسیاری را مرتکب می شود.

طرفداری- از هفته بیست و نهم رقابت های سری آ، دو تیم آاس رم و ناپولی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

تاریخ بازی: یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۳‍۱ مارس۲۰۱۸

تورنمنت: سری آ

ورزشگاه: المپیکو رم

گلزنان: آرکادیوش میلیک، دریس مرتنز، دیگو پروتی، سیمونه وردی، امین یونس

ترکیب اصلی  

گزارش بازی

شروع بازی. در همین ابتدای کار ناپولی کار را هجومی آغاز کرد و روی حرکت ترکیبی زیبا و موثر، دروازه اولسن را باز کرد. دوباره میلیک در متن حرکت بود که ضربه پایانی او، کار را برای رم سخت کرد. نگرانی را در چهره رانیری می توان دید. رم سعی در جبران بازی دارد و حرکاتی را گه گاه انجام می دهد اما به نظر نمی رسد هدفی داشته باشند. رم بالاخره حساب کار را به تساوی می کشاند. شیک در آستانه باز کردن دروازه ناپولی بود که مرت حرکتی ناشیانه انجام داد و باعث خطای پنالتی شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم ناپولی باز هم کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت. پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم، دوباره ناپولی گلزنی کرد. تیمِ آنچلوتی واقعا امروز شرایط خوبی را سپری می کند. در میان سوت های اعتراضی هواداران رم، ناپولی 2-1 پیش افتاده است. کایخون در این صحنه واقعا عالی عمل کرد و مرتنزی که فرصت طلب بود. چهار دقیقه بعد، سومین گل ناپولی هم به ثمر رسید! این بار وردی گلزنی کرد تا شرایط برای رم، آن هم مقابل هواداران خودی بحرانی شود. البته نباید از عملکرد بد اولسن هم چشم پوشی کرد. او اخیرا در فرم خوبی قرار ندارد و در بازی های ملی هم، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود.

عجیب است که رم با وجود عقب افتادن، تلاشی برای جبران نتیجه نمی کند. جالوروسی در خط دفاع بسیار آشفته است و هر حمله ناپولی، بوی گل می دهد. مشکل اصلی رم در این بازی، عجله بسیار زیاد است که منجر به اشتباهات و خطاهای فردی می شود. آن ها بسیار کلافه و آشفته اند. جنگیز اوندر در این بازی پرتنش، جایگزین پروتی شد. رم چهارمین گل را هم دریافت کرد! بسیار عجیب است که دفاع رم تا این حد بد عمل می کند. ناپولی اکنون با پاسکاری های سریع، سعی در حفظ نتیجه دارد. دو دقیقه وقت اضافه هم به پایان می رسد تا رم شکست خانگی سنگینی را متحمل شود.

شرح گل ها

آاس رم 0-1 ناپولی | آرکادیوش میلیک: حرکت دیدنی سیمونه وردی و پاس عمقی او به میلیک می رسد تا این مهاجم با چرخشی زیبا دروازه را باز کند.

آاس رم 1-1 ناپولی | دیگو پروتی: حرکت ناشیانه مرت و اعلام ضربه پنالتی به سود رم. دیگو پروتی که در زدن ضربات پنالتی بسیار ماهر است، پشت توپ می ایستد و دروازه را باز می کند تا حساب کار 1-1 شود.

آاس رم 1-2 ناپولی | دریس مرتنز: ارسال بی نظیر کایخون و مرتنز که در مقابل خط دروازه ایستاده بود تا به راحتی دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

آاس رم 1-3 ناپولی | سیمونه وردی: حرکت فابین رویز از سمت چپ زمین و پاس او، به وردی می رسد تا این مهاجم با ضربه پای چپ، در میان بهت و ناباوری، اختلاف را به 2 گل برساند.

آاس رم 1-4 ناپولی | امین یونس: امین یونس در شلوغی محوطه جریمه با اولسن تک به تک می شود که ضربه او را اولسن مهار می کند ولی ضربه دوم به تور دروازه می چسبد.

خلاصه بازی  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد

السد در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر الریان متحمل شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد که هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرد با ۴ گل برابر الریان شکست خورد.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی به او نرسید.

الدحیل هم‌ در ادامه نتایج ناامید کننده خود با نتیجه ۴ بر ۲ برابر القطر شکست خورد.

نتایج دیگر بازی ها 

الاهلی ۱- الوکره ۰

العربی ۴-معیذر ۳

المرخیه ۱-ام صلال ۱

شمال ۱-الغرافه ۰

در پایان فصل لیگ ستارگان السد قهرمان شد و الریان و الغرافه و الوکره هم به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند این در حالی است که تیم های معیذر و المرخیه هم سقوط کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا