Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@00:19:37 GMT

شکست سنگین شارلوا با حضور دلفی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۴۵۹

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات هفته اول گروه A مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که یونس دلفی را روی نیمکت و علی قلی‌زاده را بخاطر مصدومیت دور از فهرست داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم استاین، مهمان تیم سنت‌ترویدن بود.

 

یاران قلی‌زاده و دلفی که در مرحله اول ژوپیر لیگ بلژیک رتبه نهم جدول را به خود اختصاص داده بودند، در مسابقه امروز نتوانستند برابر سنت‌ترویدن نتیجه بگیرند و با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شدند تا شروع چندان خوبی در دور پلی‌آف نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونس دلفی که پس از پیوستن به شارلروا در دو بازی حضور ثابت داشت، در دو مسابقه نیمکت‌نشین بود و در دو دیدار به علت مصدومیت در فهرست تیمش قرار نگرفت، امروز به لیست شارلروا مقابل سنت‌ترویدن بازگشت و از دقیقه ۴۳ جانشین ریوتا موریوکا ژاپنی و زننده گل اول تیمش شد.

 

علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا نیز برای دومین مسابقه پیاپی بازی تیمش را بخاطر آسیب دیدگی از دست داد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شارلوا یونس دلفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی