Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- چلسي در کورس کسب سهميه باقي ماند.

به گزارش آريا، کارديف و چلسي از هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس به ميزباني کارديف به مصاف هم رفتند.در اين ديدار مائوريسيو ساري دو تغيير مهم در ترکيب اوليه‌اش داد. کانته و هازارد دو ستاره اصلي آبي هاي لندن در اين ديدار روي نيمکت نشستند. در نيمه اول چلسي مالکيت توپ و ميدان را در اختيار گرفت و حتي در دقيقه 3 نيز مي توانستند صاحب يک ضربه پنالتي شوند که پاوسون داور مسابقه نظر مساعدي در اين باره نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نيمه اول با نتيجه 0-0 به پايان رسيد.

در نيمه دوم، کارديف کار را طوفاني آغاز کرد و موفق شد در همان دقيقه اول نيمه دوم، توسط کاماراسا به گل برسد. ميزبان بعد از اين گل نيز دست از حمله نکشيد و مي توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما فرصت ها با بي دقتي مهاجمين کارديف از دست رفت. بعد از دقيقه 60 و ورود ادن هازارد، دوباره چلسي مالکيت توپ را در اختيار گرفت و کارديف به لاک دفاعي فرو رفته بود که سرانجام روي ارسال هازارد و پاس گل آلونسو، اين سزار آزپليکوئتا بود که در شرايط کاملا آفسايد، گل تساوي بخش چلسي را به ثمر رساند. حملات چلسي براي رسيدن به گل پيروزي و ماندن در کورس ادامه يافت، تا اينکه در دقيقه 92 لوفتوس چيک روي سانتر بسيار زيباي ويليان گل دوم چلسي را به ثمر رساند.

اين ديدار در نهايت با پيروزي 2-1 چلسي به پايان رسيد.

ناپولي در هفته 29 سري آ موفق شد در پايتخت ايتاليا، آ اس رم را با نتيجه 4-1 مغلوب سازد. رم در يک بازي حساس و سرنوشت ساز، شکست بدي را متحمل شد تا نتواند از لغزش ميلان استفاده کند. حال همه چيز براي آن ها سخت تر از قبل شده و رانيري هرچه زودتر بايد راهي براي خروج از اين بحران بينديشد. مخصوصا دفاع رم که واقعا در حد اين تيم نيست و اشتباهات بسياري را مرتکب مي شود.

در همين ابتداي کار ناپولي کار را هجومي آغاز کرد و روي حرکت ترکيبي زيبا و موثر، دروازه اولسن را باز کرد. دوباره ميليک در متن حرکت بود که ضربه پاياني او، کار را براي رم سخت کرد. نگراني را در چهره رانيري مي توان ديد. رم سعي در جبران بازي دارد و حرکاتي را گه گاه انجام مي دهد اما به نظر نمي رسد هدفي داشته باشند. رم بالاخره حساب کار را به تساوي مي کشاند. شيک در آستانه باز کردن دروازه ناپولي بود که مرت حرکتي ناشيانه انجام داد و باعث خطاي پنالتي شد. نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد.

در نيمه دوم ناپولي باز هم کنترل توپ و ميدان را در اختيار گرفت. پنج دقيقه پس از شروع نيمه دوم، دوباره ناپولي گلزني کرد. تيمِ آنچلوتي واقعا امروز شرايط خوبي را سپري مي کند. در ميان سوت هاي اعتراضي هواداران رم، ناپولي 2-1 پيش افتاده است. کايخون در اين صحنه واقعا عالي عمل کرد و مرتنزي که فرصت طلب بود. چهار دقيقه بعد، سومين گل ناپولي هم به ثمر رسيد! اين بار وردي گلزني کرد تا شرايط براي رم، آن هم مقابل هواداران خودي بحراني شود. البته نبايد از عملکرد بد اولسن هم چشم پوشي کرد. او اخيرا در فرم خوبي قرار ندارد و در بازي هاي ملي هم، بسيار مورد انتقاد قرار گرفته بود.

عجيب است که رم با وجود عقب افتادن، تلاشي براي جبران نتيجه نمي کند. جالوروسي در خط دفاع بسيار آشفته است و هر حمله ناپولي، بوي گل مي دهد. مشکل اصلي رم در اين بازي، عجله بسيار زياد است که منجر به اشتباهات و خطاهاي فردي مي شود. آن ها بسيار کلافه و آشفته اند. جنگيز اوندر در اين بازي پرتنش، جايگزين پروتي شد. رم چهارمين گل را هم دريافت کرد! بسيار عجيب است که دفاع رم تا اين حد بد عمل مي کند. ناپولي اکنون با پاسکاري هاي سريع، سعي در حفظ نتيجه دارد. دو دقيقه وقت اضافه هم به پايان مي رسد تا رم شکست خانگي سنگيني را متحمل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد

السد در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر الریان متحمل شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد که هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرد با ۴ گل برابر الریان شکست خورد.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی به او نرسید.

الدحیل هم‌ در ادامه نتایج ناامید کننده خود با نتیجه ۴ بر ۲ برابر القطر شکست خورد.

نتایج دیگر بازی ها 

الاهلی ۱- الوکره ۰

العربی ۴-معیذر ۳

المرخیه ۱-ام صلال ۱

شمال ۱-الغرافه ۰

در پایان فصل لیگ ستارگان السد قهرمان شد و الریان و الغرافه و الوکره هم به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند این در حالی است که تیم های معیذر و المرخیه هم سقوط کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم