Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@02:03:52 GMT

اعزام بیش از ۶۵۰۰ نفر به اردوی راهیان نور دریایی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۵۰۷

اعزام بیش از ۶۵۰۰ نفر به اردوی راهیان نور دریایی

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اردوی راهیان نور دریایی از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: راهیان نور دریایی خلیج فارس تا ۱۲ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: راهیان نور دریایی در دو نوبت صبح و عصر از اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در آبهای خلیج فارس صورت می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرزاده با اشاره به برنامه های راهیان نور دریایی خلیج فارس عنوان کرد: در محل اسکله صیادی پشت شهر غرفه هایی با مضون شهدا تعبیه شده که زائران شهدا ابتدا از آن ها دیدن کرده و سپس وارد شناور می شوند.

وی افزود: در طول مسیر حرکت شناور تا رسیدن به جزیره هرمز برنامه های متنوعی از جمله روایتگری از رشادت های رزمندگان در دفاع مقدس در حوزه دریا و مسابقات فرهنگی نیز برگزار می شود.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: مسافران راهیان نور دریایی از یادمان شهدا و قلعه پرتقالی های جزیره هرمز بازدید می کنند.

باقرزاده با بیان اینکه روزانه بالغ بر هزار نفر به راهیان نور دریایی اعزام می شوند، گفت: تا پایان روز نهم فروردین بیش از شش هزار و ۵۰۰ زائر به راهیان نور دریایی اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه بلیط راهیان نور دریایی رایگان است، خاطر نشان کرد: مراجعه کنندگان شیف صبح ساعت هفت و شیف عصر ساعت ۱۳ برای دریافت بلیط باید اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم

در این مطلب گفته‌های خسرو معتضد، تاریخ نگار کشورمان درخصوص خلیج همیشه فارس را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس