Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@04:53:16 GMT

۲ محور در استان کرمانشاه بر اثر ریزش کوه مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۵۶۰

۲ محور در استان کرمانشاه بر اثر ریزش کوه مسدود شد

رئیس پلیس‌ راه استان کرمانشاه گفت: دو محور استان کرمانشاه بر اثر ریزش کوه مسدود شد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: محور حمیل به سمت ایلام و کمربندی شاهو بین روانسر و پاوه به دلیل ریزش کوه مسدود شد و با تلاش دستگاه‌های اجرایی مسیرها در حال بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌ راه کرمانشاه با اشاره به اینکه تردد روان در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود، افزود: نیروهای امدادی در حال تلاش هستند تا  محورهای استان دچار ریزش کوه نشود و مردم با آرامش کامل سفر نوروزی خود را به اتمام برسانند. 

حیدری با بیان اینکه بارش باران در مسیر کنگاور به کرمانشاه شدت یافته است، گفت: محور کرمانشاه به کنگاور دارای بیشترین آبگرفتگی است که البته با توجه مردم به توصیه‌ها، تردد در جاده‌های استان کم حجم و ترافیک سبک است.

پیش‌بینی راه‎های جایگزین در هنگام مسدود شدن جاده‎های کرمانشاهجاده‌های استان همدان بارانی و لغزنده استآخرین وضعیت جاده های کشور/برف و باران در 18 استان

وی با اشاره به اینکه مردم با توجه به اخطاریه‌‌ها و هشدارهای هواشناسی از توقف در حاشیه رودخانه‌‌ها، مسیلها و سدها خودداری کنند، بیان کرد: تصادفات فوتی و جرح نوروز امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس‌ راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دلیل بارندگی در ساعت‌های آینده در استان کرمانشاه، رانندگان سفر خود را مدیریت کرده و علاوه بر اینکه در شب رانندگی نکنند، به توصیه پلیس راه نیز توجه کافی را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد

ملک‌زاده مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.
 وی  افزود: مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محور‌هایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

مدیرکل بحران  استان  یزد گفت: با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان  باز و به صورت روان در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر