Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@10:49:50 GMT

احتمال ریزش کوه در جاده هراز

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۱۶۳۸

احتمال ریزش کوه در جاده هراز

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: با توجه به تداوم بارندگی و سست شدن زمین در جاده کوهستانی هراز به ویژه مناطق شیب دار و پرخطر، احتمال ریزش کوه وجود دارد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: مسافران حتی المقدور از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند و یا در صورت ضرورت، هنگام تردد در این مسیر با دقت و احتیاط برانند و از بوق زدن خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جاده هراز یکی از پرترافیک‌ترین محور‌های کشور با میانگین تردد روزانه بیش ۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری است بیان داشت: علت بیشترین تصادفات خستگی و خواب آلودگی است، از رانندگان می‌خواهیم قبل از آغاز بازگشت از سفر، استراحت کافی داشته باشند و در طول مسیر در صورت بروز خستگی در نقاط ایمن توقف کنند، لذا از رانندگان درخواست می‌شود حین سفر دقت لازم را داشته باشند.

محور کندوان و دیباج - گلوگاه مسدود است

رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران با بیان اینکه محور کندوان همچنان مسدود است اظهار داشت: تردد در دیگر محورهای استان پرحجم و روان است.

محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، دلیل مسدود بودن محور کندوان را احتمال طغیان رودخانه کرج و سقوط سنگ بیان کرد و گفت: محور دیباج به گلوگاه نیز مسدود است.

وی با اشاره به تردد پرحجم و روان در محورهای کیاسر، هراز و سوادکوه اظهار داشت: از نظر وضعیت جوی شاهد بارندگی در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی هستیم.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور کندوان (کرج_چالوس) تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: با توجه به بارش باران و هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بروز سیلاب محور کندوان (کرج _ چالوس) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران، با اشاره به بارش باران و لغزنده بودن سطح محورها و جاده‌های استان، تصریح کرد: وضعیت ترافیک در محور هراز پرحجم و در فیروزکوه عادی است.

سرهنگ قدمی در خاتمه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی تاکید کرد و از رانندگان عزیزی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ریزش کوه جاده هراز پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد

سید محسن هاشمی در گفت وگ و با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کندوان به دلیل تخلیه با ترافیکی مسدود و تردد از محورهای جایگزین برقرار است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تصاویر دریافتی، تردد در محو چالوس محدوده میانک، مجلار و در محور هراز مسیر شمال جنوب محدوده‌های چلاو، بایجان شاهند شت ترافیک سنگین در جریان است.

وی گفت: از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در سوادکوه و محور کناره هستیم.

کد خبر 6096141

دیگر خبرها

  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب