Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوریان از نتیجه به دست آمده رضایت دارد.

طرفداری- علیرضا منصوریان پس از برتری 2 بر یک ذوب آهن مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت:

عرض تبریک بسیار کوچک و تسلیت بزرگ بابت اتفاقاتی که در این ایام برای هموطنان‌مان در استان‌های گلستان رخ داد، دارم. از خدا می‌خواهم همانطور که حافظ مردم ایران در سراسر جهان است ، لطف و عنایتش را به مردم ما نشان بدهد و انشاءالله اتفاقاتی چون سیل در کشورمان برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جلالش قسم می‌دهم مردم ما که تحمل کمی دارند، از این شرایط عبور کنند.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:

بازی فوق‌العاده خوبی بود و از بازیکنانم بابت نتیجه خیلی راضی هستم. 10 نفره شدن صنعت نفت به ما کمک کرد. چون آنها پس از 10 نفره شدن مجبور بودند فشار بیشتری تحمل کنند و از  یک جهت برای ما خیلی خطرناک بود. چو تیم‌های 10 نفره معمولاً خیلی مستحکم‌تر می‌شوند. فقط با فشاری که روی دفاع آنها می‌گذاشتیم، اجازه ندادیم توپ‌های دوم و سوم را به دست بیاورند و به این مهم رسیدیم. خدا را شکر می‌کنیم. فکر می‌کنم بازیکنان ما، بازی قابل قبول و قابل احترامی ارائه کردند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با ابراز امیدواری به اینکه تیمش به روند فعلی خود ادامه دهد، درخصوص نزدیکی جو آبادان و امارات برای بازی مقابل الوصل تصریح کرد:

بله. البته قبل از آن ما یک بازی با سپیدرود رشت داریم. آب و هوای اینجا و کشور امارات همخوانی زیادی با هم دارد و هروقت قبل از لیگ قهرمانان آسیا به این شهر می‌آییم، آب و هوای نزدیکی را تجربه می‌کنیم. امیدوارم امانتدار و پرچمدار کشورمان باشیم.

منصوریان پس از مواجهه با سوالی درخصوص تیم استقلال گفت:

استقلال حوزه ما نیست و مسئولیت فنی ذوب‌آهن با من است. تلاش می‌کنیم به این حوزه رسیدگی کنیم و صحبتی نکنیم تا حاشیه‌ای برای ما و سایر تیم‌ها ایجاد نشود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهربانو منصوریان یکی از قهرمانانی بود که امروز در روز تجلیل از مدال آوران و قهرمانان سال 1402 ئیس جمهور به روی سن دعوت شد اما او که معلوم نبود از چه چیزی ناراحت است واکنش عجیبی از خود نشان داد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • واکنش عجیب و ناراحتی شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از قهرمانان سال 1402+ فیلم
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند