Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور با اشاره به آغاز موج جدید بارش‌ها در اغلب نقاط کشور گفت: وضعیت استان‌ها در ابعاد مختلف به صورت لحظه‌ای رصد شده و به محض وصول گزارشی مبنی بر مشکل یا نارسایی سریعاً نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: همه استانداران و فرمانداران و مسئولان ذیربط برای مقابله با هرگونه بحران و معضلی در آماده باش کامل به سر می‌برند و از مردم می‌خواهیم دقیقاً به اخطارها و هشدارهای مراجع مربوطه که از سوی ستاد مدیریت بحران و از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر منتشر می‌شود، توجه کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه ستاد مدیریت بحران به طور شبانه روزی با تمامی استان‌ها و مناطق در ارتباط بوده و گزارش‌ها را به طور لحظه‌ای در اختیار اینجانب قرار می‌دهند، تصریح کرد: امکانات لازم برای مقابله با سیلاب ناشی از موج جدید بارش‌ها پیش بینی شده است و تجهیزات موجود در کشور به صورت یک مدیریت واحد در مناطق مورد نیاز مستقر هستند و مردم باید با حفظ خونسردی و هوشیاری اجازه دهند تا امدادگران به وظایف تعریف شده خود بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل اخیر در کشور عبدالرضا رحماني فضلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان