Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@03:47:53 GMT

واگذاری کار حفاظت از تکیه معاون‌الملک به ارتش

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۲۱۸۰

واگذاری کار حفاظت از تکیه معاون‌الملک به ارتش

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حفاظت از تکیه تاریخی معاون‌الملک کرمانشاه به دستور استاندار به قرارگاه منطقه غرب نزاجا واگذار شد.

هوشنگ استاندار کرمانشاه روز یکشنبه در بازدید از این مکان تاریخی گفت: به هر قیمتی که شده تکیه معاون‌الملک شاهکار معماری اسلامی را برای آیندگان حفظ می‌کنیم.

او با حضور در محل تکیه از نزدیک از تمهیدات درنظر گرفته شده برای کاهش آسیب‌های احتمالی به تکیه معاون‌الملک بازدید کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در این بازدید از امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا و ارشد نظامی آجا در استان‌های کرمانشاه، ایلام و کردستان خواست که با اعزام اکیپی از یگان فنی‌ مهندسی ارتش اقدام‌های حفاظتی فوری و لازم را برای حفاظت از این اثر تاریخی بی‌نظیر انجام دهند.

استاندار کرمانشاه در این خصوص گفت: حوادث طبیعی همان‌طور که از نام آنها پیداست بخشی از طبیعت‌اند. باید تمام توان خود را بکار گیریم که آسیب‌های احتمالی جانی، مادی و معنوی را به حداقل ممکن برسانیم.

بازوند ادامه داد: تکیه معاون‌الملک علاوه بر ارزش تاریخی و مذهبی برای کشور، بخشی از هویت فرهنگی استان کرمانشاه است و هرکاری که برای صیانت از آن لازم باشد انجام خواهیم داد.

او افزود: ارتش در این بحران تمام توانش را به کار بگیرد که تکیه به حیات خود ادامه دهد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: متعاقب این بحران، میراث فرهنگی طرح جامع و مفصل خود را برای صیانت از این اثر تاریخی ارائه کند.

بازوند بنابر اعلام سازمان هواشناسی، بارش‌ها از امروز یکشنبه و فردا دوشنبه (11 و 12 اردیبهشت) با وزش باد نسبتاً شدید، رعد و برق و رگبار پراکنده تگرگ همراه و سبب آبگرفتگی معابر و احتمالاً سیلاب می‌شود.

او افزود: بارش‌های استان کرمانشاه از ابتدای سال زراعی‌جاری (اول مهر 97) تاکنون 631 میلی‌متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 102 درصد و نسبت به بلند مدت استان کرمانشاه 76 درصد افزایش یافته است.

گفتنی است که استان کرمانشاه بیش از چهار هزار اثر تاریخی در مناطق مختلف استان دارد که بیش از 2 هزار و 250 اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رعد و برق مادی و معنوی معاون معماری وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: با حضور گروه جهادی الکفیل در استان ، شاهد نمونه کاملی از همکاری گروه‌های مردمی با یکدیگر و با حمایت و پشتیبانی دستگاههای مربوطه در خدمت رسانی به مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات درمانی گروه جهادی الکفیل و هلال احمر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان افزود: پذیرای این گروه جهادی در استان هستیم و این فرصت خوبی است برای استان و همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادرسان و فعال در حوزه محرومیت زدایی ، همه امکانات خود را در کنارهم قرار داده و نمونه کاملی از همکاری گروه‌های مردمی با یکدیگر با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های مربوطه است و ضمن اینکه اوج هم افزایی بین دستگاهی و بین بخشی را شاهد هستیم.

وی یادآوری شد: از بدو ورود به مجموعه ، برنامه‌های خوبی برای مراجعه کنندگان پیش‌بینی شده و با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی و خیریه در حوزه امدادی، پزشکی ، داوطلبان هلال احمر و گروه‌های فرهنگی در حال ارائه خدمات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: ارائه خدمات عمدتا در حوزه دندانپزشکی، چشم پزشکی و معاینات عمومی و حتی برخی جراحی‌ها است و در این زمینه امکانات علوم پزشکی نیز در اختیار این عزیزان است. ضمن اینکه علاوه بر اینها، خدمات دیگری در مسیر و حاشیه اقدامات اصلی برای بهره‌برداری از این فرصت در زمان حضور مددجویان و خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

رفیعی اظهار داشت: دارو و بسیاری از خدمات دیگر توسط هلال احمر در خدمات‌ جهادی برای مراجعان به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همه اینها در راستای مردمی سازی امور تعریف می‌شود که از سیاست‌های مسلم نظام و دولت سیزدهم است چرا که مشارکت مردم در کمک به جامعه ، باری از دوش دولت بر می‌دارد ضمن اینکه ارزش مهم تر همان حس مسئولیت پذیر ی و همکاری است و موجب احساس امید و رضایتمندی و ارتقای سرمایه اجتماعی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: حضور و همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و جمعیت هلال احمر و داوطلبان آن در تسهیل گری و ارائه خدمات کروه جهادی الکفیل بسیار پر رنگ است که امید داریم این زمینه‌ای باشد تا در طول سال اقدامات مشابهی را داشته باشیم.

گفتنی است، با همکاری مشترک قرارگاه جهادی الکفیل و جمعیت هلال احمر زنجان، 110 دندانپزشک و 200 دستیار دندانپزشک داوطلب به نیازمندان زنجانی خدمات دندانپزشکی ارائه و داروهای مورد نیاز مراجعان رایگان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی