Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:53:57 GMT

بارش برف و کولاک گردنه 'مایین بلاغ' تکاب را فراگرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۲۲۹۰

بارش برف و کولاک گردنه 'مایین بلاغ' تکاب را فراگرفت

مهاباد - ایرنا - بارش برف و کولاک شدید گردنه سخت گذر مایین بلاغ در 35 کیلومتری محور تکاب - شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی را از عصر امروز /یکشنبه/ فرا گرفت.

فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تردد در گردنه مایین بلاغ به علت بارش برف و لغزنده بودن جاده به سختی امکان پذیر است و شهروندان و مسافران نوروزی باید از تردد شبانه در این محور خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروان بابک رضانژاد اظهار داشت: رانندگان برای تردد شبانه در صورت تداوم بارش برف در این محور باید از زنجیر چرخ استفاده کنند و تجهیزات زمستانی و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
وی بیان کرد: کولاک شدید همچنین موجب کاهش محسوس دید افقی جاده و اختلال در تردد شبانه شده و لازم است رانندگان به ویژه مسافران نوروزی هشدارهای پلیس راه را جدی بگیرند.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب ادامه داد: مسافران نوروزی که فردا قصد خروج از شهرستان تکاب را دارند در ساعات اولیه بامداد و هنگام شب از تردد در گردنه مایین بلاغ خودداری کرده و پیش از عزیمت از وضعیت این محور اطلاع یابند.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای راهداری و پلیس راه گفت: ماموران پلیس راه شاهین دژ - تکاب به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و رانندگان هستند.
به گزارش ایرنا، از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 900 دستگاه انواع خودرو سواری و باری در محورهای مواصلاتی تکاب گرفتار برف و کولاک شده و با تلاش راهداران و نیروهای امدادی نجات یافته اند.
بارش برف و کولاک عید نوروز امسال جاده ها و محورهای مواصلاتی تکاب را فرا گرفته و موجب اختلال در تردد مسافران نوروزی شده است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و زمستان های طولانی و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برف و كولاك پليس راه تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان

گردنه تته در محور استان کرمانشاه به کردستان که ۲۱ کیلومتر طول دارد و از اوایل فصل زمستان سال گذشته به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شده بود.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی