Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:41:55 GMT

145 ماموریت اورژانس در خمین انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۲۴۰۳

145 ماموریت اورژانس در خمین انجام شد

خمین – ایرنا - سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین گفت: 145 ماموریت اورژانس از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی تاکنون در این شهرستان انجام شد.

«جواد جواهری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 93 ماموریت شهری و 52 ماموریت جاده ای صورت گرفته و به 151 نفر از مصدوم امداد رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : 39 نفر از این مصدومان مربوط به حوادث ترافیکی و 87 نفر غیرتصادفی بوده است که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام شده اند و هشت مصدوم ترافیکی و 17 بیمار غیرتصادفی نیز در محل تصادف درمان شدند.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین اظهار داشت: سه هزار و 749 نفر نیز در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کردند که 3 هزار و 436 نفر آنان سرپایی درمان شده و 313 نفر خدمات بستری دریافت کرده اند و 78 عمل جراحی نیز در این ایام صورت گرفته است.
جواهری با اشاره به خدمات پاراکلینیکی در بیمارستان امام خمینی (ره) خمین گفت: خدمات آزمایشگاهی به یکهزار و 555 نفر شامل 932 نفر در بخش بستری و 623 نفر در بخش سرپایی از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی در این شهرستان ارایه شد.
وی افزود: 158 مورد ام آر آی، 186 مورد سی تی اسکن، 765 مورد رادیوگرافی و 348 مورد سونوگرافی نیز در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان انجام شد.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین با اشاره به فعالیت بخش دیالیز بیمارستان شهرستان در تعطیلات نوروزی در 2 شیفت، تصریح کرد: این بخش 253 مورد خدمات به بیماران دیالیزی شهرستان و مسافران نوروزی ارایه کرده است.
جواهری یادآور شد: متخصصان کلینیک امام رضا(ع) بیمارستان خمین نیز در ایام تعطیلات نوروزی به یکهزار و 176 نفر خدمات درمانی ارایه کردند.
طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند سال گذشته آغاز و تا 17 فروردین امسال ادامه دارد.
خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.
9930/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشكده علوم پزشكي ماموريت اورژانس طرح سلامت نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین