Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران یکشنبه ۱۱ فروردین ماه با حضور در اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از نزدیک فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید گفت: بر اساس آمار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان تهران از ابتدای سفر‌های نوروزی تا کنون بازدید داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش‌های اخیر در کشور باز هم شاهد رشد ۸ درصدی اقامت مسافران نوروزی به استان تهران در مقایسه با مدت مشابه سال هستیم.

در ادامه دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در این بازدید گفت: سطح هماهنگی نهاد‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ارائه آمار و گزارش‌ها به دبیرخانه ستاد در مقایسه با سال‌های گذشته از سطح مطلوبیت بسیار بالاتری برخوردار است.

بزرگ نیا در گزارش به استاندار تهران و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: امسال شاهد کمترین میزان شکایات مسافران در تور‌های خروجی از کشور بودیم و بیشترین درخواست ثبت شده در سامانه ۰۹۶۲۹ مربوط به کنسلی تور‌های داخلی به دلیل شرایط جوی و بارش‌ها در کشور بود.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران خاطرنشان کرد: اجرای تور‌های تهرانگردی توسط دفاتر خدمات مسافرتی در مقایسه با نوروز ۹۷ حدود دو برابر رشد را نشان می‌دهد که امیدواریم سال ۱۴۰۴ تهران به مقاصد اصلی سفر‌های نوروزی تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی