Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@15:03:26 GMT

قایق های صیادی هندیجان به دریا نروند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۲۵۷۲

قایق های صیادی هندیجان به دریا نروند

علی بویری یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه اعزام قایق ها و لنج ها از بنادر بحرکان و سجافی تا اطلاع ثانوی به دریا ممنوع است ، اظهارداشت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی در سواحل و بنادر پیش بینی شده است.
وی افزود: این محدودیت در تردد بخاطر حفظ جان صیادان است و نیاز است به این موضوع توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنین در خصوص 12 روستای هندیجان که دچار مشکل آب شدند، گفت: با توجه به بارندگی های چند روزگذشته و بالا آمدن آب رودخانه زهره آب شرب دربخش چم خلف عیسی قطع شده است.
بویری تصریح کرد: برای رفع این مشکل از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان درخواست شده تا برای برقراری آب این روستاها وارد عمل شود.
وی با تاکید بر مدیریت آب شرب در مواقع بحرانی گفت: پایداری شبکه آب در مناطق مختلف بخصوص روستاها امری ضروری است.
فرماندار هندیجان یادآور شد: هم اکنون تمام دستگاه های اجرایی به همراه نیروهای عملیاتی در آمادگی کامل قرار دارند و در این زمینه ستاد مدیریت بحران نظارت ویژه ای اعمال کرده است.
بر اساس این گزارش، دوشنبه هفته گذشته به دلیل مد دریا و شدت توفان تعداد پنج فروند قایق صیادی در اسکله بحرکان هندیجان غرق شدند.
بندر صیادی بحرکان در مجاورت خلیج فارس از توابع شهرستان هندیجان در 13 کیلومتری این شهر واقع شده است. این بندر در حال حاضر با داشتن 254 شناور یکی از مهمترین بنادر صیادی استان خوزستان به شمار می ‌آید.
بندر سجافی هندیجان نیز یکی دیگر از بنادر مهم تجاری و صیادی خوزستان است که در 30 کیلومتری شهر هندیجان در کرانه شمال خلیج فارس واقع شده است.
9931/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان خوزستان خلیج فارس دستگاه های اجرایی زهره شرکت آب و فاضلاب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی

مدیریت بحران استانداری مرکزی هشدار مهم صادر کرد: رخداد صاعقه‌های مرگبار از ظرفیت به شدت بالایی برخوردار است.

در این هشدار آمده است: رخداد صاعقه‌های مرگبار در روز جمعه با ورود ناوه آشوبناک مدیترانه‌ای از ظرفیت به شدت بالایی برخوردار است که میتواند منجر به مرگ افراد به دلیل برق گرفتگی و سوختگی شدید ناشی از برخورد صاعقه شود.

اکیدا هشدار می‌دهیم طی روز جمعه از چرای دام در ارتفاعات و مناطق دشتی، انجام امورات کشاورزی در محیط‌های باز، قرارگرفتن در بلندی‌ها و و در مجاورت اجسام فلزی و کوهنوردی پرهیز کنید!

در تصویر بالا مناطق با رنگ جگری و بخصوص بنفش پتانسیل خطرناکی از جهت رخداد صاعقه‌های شدید را دارند.

محتوای این اطلاعیه را به اطلاع سایرین برسانید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد