Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در استان‌های گلستان و مازندران با ایثارگران سیل‌زده دیدار و ضمن دلجویی از آنها بر جبران خسارت وارده به ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمود تبریزی در پی تصمیمات ستاد رسیدگی و پیگیری جبران خسارت حادثه دیدگان شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده، در استان‌های گلستان و مازندران حضور یافت و ضمن برگزاری نشست با مدیران کل بنیاد و معاونین این استان‌ها و مدیران شرکت بیمه کوثر در این استان‌ها بر اجرایی کردن مفاد قرارداد بیمه حوادث غیرمترقبه به منظور جبران خسارت ایثارگران تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد همچنین با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معزز از جمله شهرستان سیل زده آق قلا از نزدیک دیدار و از آنان دلجویی کرد.
تبریزی در این دیدارها اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به اجرای کلیه تعهدات مربوط به شرکت طرف قرارداد اقدام کرده و شرکت بیمه‌گر پس از برآورد خسارت و تکمیل پرونده در حداقل زمان ممکن نسبت به پرداخت خسارت تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال اقدام می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد

احد وظیفه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار از ابتدای سال زراعی تاکنون مجموع بارش های کشور نسبت به دوره نرمال ۱۳ تا ۱۴ درصد کمتر است.

به گفته او، علی رغم شرایط مساعد بارش نسبت به دوره نرمال، اما در استان های قزوین، البرز، تهران و خراسان رضوی بیشترین کم بارشی را داریم.

وظیفه ادامه داد: در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان برداشت غلات در جریان است، از این رو به سبب بارش های سیل آسا به کشاورزان توصیه می شود که نسبت به انتقال غلات به انبارها اقدام کنند.

رئیس مرکز خشکسالی افزود: کشاورزان با مراجعه به کارشناسان اقدامات داشت را انجام دهند که بهترین خروجی را داشته باشند.

به گفته او، با توجه به کاهش منابع آبی ناشی از برداشت بی رویه سفره های زیرزمینی به کشاورزان توصیه می شود که در روزهای بارندگی یک تا ۲ نوبت آبیاری را به تاخیر بیندازند که این امر می تواند کمکی به آبیاری هر منطقه باشد‌.

این مقام مسئول افزود: با توجه به بارش های اخیر در حوزه غرب و جنوب غرب، بخشی از کم بارشی های اخیر در حوزه کشاورزی جبران شد.

وظیفه گفت: با توجه به کاهش بارش و بحران آب در برخی مناطق از جمله تهران، سمنان و خراسان رضوی، مدیریت آب شرب، صنعت و کشاورزی باید در دستور کار قرار بگیرد چراکه مدیریت آب شرب در این مناطق ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود