Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:16:19 GMT

تعطيلات آخر نوروز ادارات گلستان لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۲۸۱۰

تعطيلات آخر نوروز ادارات گلستان لغو شد

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا - شوراي مديريت بحران گلستان با لغو تعطيلي دستگاههاي اجرايي، سازمانها، نهادها و نيروهاي نظامي و انتظامي استان در روزهاي 12، 13 و 14 فروردين ماه 98 تاکيد کرد که کليه عوامل اجرايي و مديريتي منطقه براي مقابله با شرايط اضطراري بويژه از ناحيه بارندگي پيش رو آماده باشند.

در اين اطلاعيه که استانداري گلستان نسخه اي از آن را يکشنبه شب در اختيار خبرگزاري جمهوري اسلامي مرکز گلستان قرار داد؛ آمده است؛ حسب دستور غراوي سرپرست استانداري و پيرو مصوبه 12شوراي هماهنگي مديريت بحران استان با توجه شرايط اضطراري براي منطقه و احتمال وقوع بارش و باد شديد به منظور آمادگي مقابله با حوادث احتمالي دستگاههاي اجرايي، سازمانهاي عمومي، نهادها و نيروهاي نظامي و انتظامي استان و کليه عوامل اداري و مديريتي تحت امر به همراه تجهيزات و امکانات اداري و مديريتي موظف به حضور در محل کار در روزهاي 12 تا 14 فروردين هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين تمام مرخصي هاي مديران کل، معاونين، نيروهاي ستادي و عملياتي همه دستگاه هاي اجرايي استان گلستان لغو و با درخواست هاي جديد موافقت نمي شود.
اطلاعيه مزبور خاطرنشان کرده است؛ با توجه به شرايط نامساعد جوي و وجود بحران سيلاب در استان گلستان همه دستگاه ها، ارگان ها، نهادها و سازمان ها با تمامي امکانات و تجهيزات در آماده باش هستند.
استان گلستان از 27 اسفند 97 با بارندگي و سرريز شدن سدهاي منطقه و طغيان رودخانه ها دچار سيلاب و بحران شده و اين وضعيت بويژه در شهرهاي گميشان و آق قلا ادامه دارد.
در همين پيوند هواشناسي گلستان با پيش بيني بارندگي در اغلب نقاط استان گلستان نسبت به جاري شدن برفاب (ذوب برف در ارتفاعات به سبب گرما و باران) در منطقه هشدار داده است.
هم اکنون بارندگي در اغلب نقاط استان گلستان جريان دارد.
3014/2729
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استان تهران درباره بارندگی‌های آخر هفته
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود