Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-05@23:55:59 GMT

گاز تمام مشترکین استان لرستان وصل است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۲۸۶۰

گاز تمام مشترکین استان لرستان وصل است

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه گاز در تمام نقاط استان وصل است، گفت: اندک خساراتی که به شبکه گاز در پلدختر وارد شده موجب قطع گاز ۴ روستای این شهرستان شد که با تلاش کارکنان شرکت گاز لرستان خطوط گاز این روستاها ترمیم و گاز وصل شد.

غلامرضا لطفعلیان، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان اظهار کرد: شبکه گاز ۴ روستای شهرستان نورآباد نیز در سیل صدمه دیده بود که با تلاش کارکنان زحمتکش این شرکت وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: از چهارم فروردین سال جاری  به کلیه نیروهای عملیاتی و مدیران شرکت گاز استان آماده باش داده شد و جلسه کمیته بحران شرکت گاز لرستان با حضور مدیران تشکیل و تصمیمات لازم در خصوص کمک به  نقاط بحران‌زا اتخاذ شد.

این مقام مسئول افزود : با توجه به تدام بارش ها در استان هم اکنون آماده باش کامل در شرکت برقرار است تا هم‌استانی‌های عزیز بتوانند در آرامش باشند .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در برخی نقاط که مسیرهای ماشین رو در اثر سیلاب شدید از بین رفته بودند لوازم مورد نیاز از جمله لوله و سایر تجهیزات از سوی کارکنان و در مسافت های طولانی حمل شد .

لطفعلیان خاطرنشان کرد: در جلسات و مانورهایی که پیش از این برای آمادگی شرایط اضطراری شبیه سازی شده بود تمهیدات لازم در خصوص چگونگی مدیریت شرایط ایجاد سیل لحاظ شده و نیروهای این شرکت با وظایف خود آشنایی کامل دارند .

وی، ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شرکت گاز  لرستان که ایثارگرانه در سخت ترین شرایط کار می کنند ، استمرار گاز و خسارات اندک به تاسیسات و تجهیزات گازرسانی را نشان دهنده سطح بالای استانداردها و آمادگی شرکت گاز لرستان برای مدیریت شرایط بحران دانست. 

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز