Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@21:20:54 GMT

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۷۳۱۱۲

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی

اکران فیلمهای نوروزی از ۲۵ اسفند سال ۹۷ با نمایش ۷ فیلم آغاز شده است و هرچند فیلمهای در حال اکران در هفته اول فروش خوبی نداشتند اما در هفته دوم تعطیلات نوروز استقبال از انها افزایش پیدا کرده است.

فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کار گردانی منوچهر هادی به دراختیار داشتن ۱۳۸ سینما به فروشی حدود ۹ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان دست یافته است و فیلم سینمایی متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی با در اختیار داشتن ۱۳۸ سینما به فروشی حدود ۶ میلیاردو و ۷۰۰ میلیون تومان دست یافته است متری شش و نیم به دلیل زمان ۱۳۰ دقیقه‌ای از تعداد سانسهای کمتری نسبت به فیلمهای دیگر برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی نیز با در اختیار داشتن ۹۰ سالن سینما به فروشی حدود ۲ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی زندانی‌ها ساخته مسعود ده نمکی به در اخیتار داشتن ۱۱۷ سالن سینما به فروشی حدود یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان، فیلم پیشونی سفید ۳ به کار گردانی سید جواد هاشمی به در اختیار داشتن ۱۱۴ سالن سینما به فروشی حدود ۷۲۵ میلیون تومان ، فیلم سینمایی ژن خوک ساخته سعید سهیلی با در اختیار داشتن ۶۷ سالن سینما به فروشی حدود ۶۰۳ میلیون تومان، فیلم سینمایی غلامرضا تختی با در اختیار داشتن ۹۲ سالن سینما به فروشی حدود ۵۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

ایلنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۷۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدون اطلاع‌رسانی رسمی، آن تبصره مهم فروش بلیت ۸۰ هزار تومانی در ساعات طلایی برداشته شده و سالن‌های سینما در ۵ روز هفته (چهارشنبه تا یکشنبه) در همه ساعات روز می‌توانند بلیت را به قیمت ۸۰ هزار تومان به فروش برسانند.

نتیجه این گرانی، آن است که میانگین قیمت بلیت (که از تقسیم گیشه کل سینما به تعداد کل تماشاگران به دست می‌آید) حدود ۲۷ درصد افزایش نشان می‌دهد و از حدود ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان (در هفته‌های پایانی ۱۴۰۲) به حدود ۵۷ هزار تومان (در این روزها) رسیده است. یعنی با احتساب روزهای نیم‌بها و سینماهای کم‌کیفیت‌تر، هر تماشاگر به‌طور میانگین ۲۷ درصد پول بیشتری بابت بلیت سینما پرداخت می‌کند.

این درحالی است که همواره مصوبات شورای صنفی نمایش و شورای راهبردی اکران به‌عنوان دو کمیته تخصصی تعیین آیین‌نامه عرضه در سینمای ایران، به اطلاع عموم می‌رسید و هرگونه تغییر در بهای بلیت سینما نیز از این قاعده مستثنی نبود. این اتفاقی نادر است که نه سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و نه صنوف سینمایی حاضر در شورا، خود را موظف ندیده‌اند تا گران شدن بلیت را به اطلاع علاقه‌مندان سینما برسانند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900253

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»